De är ändå rätt fantastiskt hur pass frekvent som svaren i trådarna på KS inte i närheten stämmer överens med ämnet![]()
Verkligen!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är ändå rätt fantastiskt hur pass frekvent som svaren i trådarna på KS inte i närheten stämmer överens med ämnet![]()
Att ingen har nämt Breguet Marine än är lite av en gåta.
![]()
Nåja, att klockan kostar MINDRE är väl ändå ett problem som kan förlåtas?De är ändå rätt fantastiskt hur pass frekvent som svaren i trådarna på KS inte i närheten stämmer överens med ämnet![]()
NejLukta parfym hela vägen hit.
Nåja, att klockan kostar MINDRE är väl ändå ett problem som kan förlåtas?
Parfym är viktigt, särskilt om du råkar vara en tonårskille.Lukta parfym hela vägen hit.
bara slå till på en sådan, riktigt snyggEnkelt.
JLC Master compressor navy seals, 42mm versionen.
![]()
Jag vetefan.Så vad blev det? Har TS kommit fram till vilka som är mer intressanta? Top 3?
Den där har jag ju redan haft, dock betalade jag cirka 8000 för den om jag inte minns fel, inte 50000+Enkelt, Oris 65 40mm. Tråd låst.
![]()
Hade det varit en statusgrej hade jag väl köpt något av de märkena jag ville bortse?Förstår inte varför den ”måste” kosta mellan 50-70k...? Statusgrej?
I min värld e de bara bra om man kan få saker lite biligare....
Den har kommit med innan,Vet inte om det kommit upp förut i denna tråd men JLC Polaris på gummi är mumma och i din angivna prisklass (nästan)![]()
Finns bara i 38 eller 43![]()
Siffror brukar inte spela så mycket roll i min mening, utan det är kombinationen av lug-to-lug, diameter och tjocklek som gör "storleken"... Tål att funderas på!Äsch då, ta och prova en 43! Man brukar ju stirra sig blind på alla dessa siffror.
Det vet jag.Siffror brukar inte spela så mycket roll i min mening, utan det är kombinationen av lug-to-lug, diameter och tjocklek som gör "storleken"... Tål att funderas på!
42mm sport-rolex och 42 mm classic fusion är exempelvis 2 helt olika världar, där CF upplevs minst 30% mindre.
Fast jag fattar inte... varför måste den kosta minst 50,fattar inte varför billigare alternativ inte e lika aktuella?Hade det varit en statusgrej hade jag väl köpt något av de märkena jag ville bortse?![]()
Fast jag fattar inte... varför måste den kosta minst 50,fattar inte varför billigare alternativ inte e lika aktuella?
Dessutom e Rolex inte en statusgrej, d e typ vanligaste klockan här i stan.
Hm, asså d e väl inget fel med att försöka hjälpa TS? Att han själv vill ha något mellan 50-70k e ju bra, men om man kan hjälpa honom spara en slant??Starta en egen tråd där du kan be om tips på dykare oavsett prisklass. Riktigt svårt att förstå hur du ens kan börja ifrågasätta TS motiv med att starta tråden.
Lever du som du lär och har det billigaste av allt? Eller äger du kanske någonting som det finns billigare alternativ av men som fungerar lika bra? Herregud.
Hm, asså d e väl inget fel med att försöka hjälpa TS? Att han själv vill ha något mellan 50-70k e ju bra, men om man kan hjälpa honom spara en slant??
Ifrågasätter inte hans motiv, d e va bara skrivet som en skämtsam grej att d skulle va en statusgrej. Skulle lagt till smily såklart...
Nej jag har inte de billigaste av allt, men de va inte va jag sa. En tudor för 20k som förslagen varit är väl inte "billigast av allt"...:?!?
Fast jag fattar inte... varför måste den kosta minst 50,fattar inte varför billigare alternativ inte e lika aktuella?
Dessutom e Rolex inte en statusgrej, d e typ vanligaste klockan här i stan.
Asså d e väl inte så att TS måste motivera vrf han frågar i just det prisspannet.....Hm, asså d e väl inget fel med att försöka hjälpa TS? Att han själv vill ha något mellan 50-70k e ju bra, men om man kan hjälpa honom spara en slant??
Ifrågasätter inte hans motiv, d e va bara skrivet som en skämtsam grej att d skulle va en statusgrej. Skulle lagt till smily såklart...
Nej jag har inte de billigaste av allt, men de va inte va jag sa. En tudor för 20k som förslagen varit är väl inte "billigast av allt"...:?!?