Cartier passar dock vid alla tillfällen, men bra att bli påmind.Skönt när sådana här trådar poppar upp, så man blir påmind om att man faktiskt behöver en Cartier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cartier passar dock vid alla tillfällen, men bra att bli påmind.Skönt när sådana här trådar poppar upp, så man blir påmind om att man faktiskt behöver en Cartier.
Jag har dessutom ovanan att titta på mina klockor i tid och otid. Kan se väldigt oartigt ut att kolla på klockan hela tiden på ett bröllopJust bröllop är ju en av de dagar som man ej skall tänka på tiden och bör köra utan klocka. Så, nu svor jag i kyrkan![]()
Man kan även ha en gul kavaj och shorts.Hej,
Jag ska på bröllop om ca tre veckor och skadad som man är så är val av klocka det första jag kom att tänka på när jag fick inbjudandet.
Om vi nu bortser från James Bond. Kan man verkligen ha en dykare till kostym? Går det verkligen att ha tex en Rolex Sub, Omega SMP, Seiko Skx, Tudor BB58, Breitling SO, osv till kostym?
Hej,
Jag ska på bröllop om ca tre veckor och skadad som man är så är val av klocka det första jag kom att tänka på när jag fick inbjudandet.
Om vi nu bortser från James Bond. Kan man verkligen ha en dykare till kostym? Går det verkligen att ha tex en Rolex Sub, Omega SMP, Seiko Skx, Tudor BB58, Breitling SO, osv till kostym?
Självklart!Då lämnar vi telefonen hemma också va?
Jag måste säga att din Hulk passar mycket bra till din slipsJag har gjort det, men gör det inte längre nu när jag har andra klockor
![]()
Inga problemhär till smoking
![]()
Ajaj, sekundvisare kan man iaf skippa som nörd.Inga problemhär till smoking
![]()
Även till kostym på bröllopCartier passar dock vid alla tillfällen, men bra att bli påmind.
Känns som du hade fel där? Sekundvisare känns ju lite stressande? Jäkligt bra bild dock!Även till kostym på bröllop
![]()
Hehe, håller med att det skulle varit något elegantare. Alldeles för sportigt och tufft nu!Känns som du hade fel där? Sekundvisare känns ju lite stressande? Jäkligt bra bild dock!
Körde Dumont senast. Såg den nog dock typ aldrig då den försvann under manschetten. Måste skaffa måttanpassade skjortor.Hehe, håller med att det skulle varit något elegantare. Alldeles för sportigt och tufft nu!
Vill man vara riktigt sprezz kör du den på ett gummiKör en dressare på läder istället
![]()
NejVill man vara riktigt sprezz kör du den på ett gummi![]()
Challenge the status quo my friend
Yes. Det var ett medvetet valJag måste säga att din Hulk passar mycket bra till din slips![]()
Då lämnar vi telefonen hemma också va?
Är det?Det är ju svårt att ringa taxi med en klocka.
Är det?