En Pepsi kanska? För 60' får man väl ett schysst ex?
Tanken har funnits där, kanske isåfall att ersätta subC då jag känner att de är lite för lika varandra i samma kategori för att ha båda, detta är kanske mest i mitt förvirrade huvud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Pepsi kanska? För 60' får man väl ett schysst ex?
Planet ocean gillar jag väldigt mycket, tittade på den innan jag köpte SubC förra året. Problemet i år är att då blir det en dykare till vilket jag vill undvika om jag kan. Gillar generellt dykare bäst av alla kategorier
Jag köpte först en Explorer 1 39 mm och sedan en SubC samma DNA men ändå så olika! Helt enig med att Explorer 1 sitter som en smäck!
Du börjar kolla på vintagemarknaden, jagar rätt på fina guldklimpar, nördar in dig i historien bakom. Fina märken som kom och försvann, som lever kvar eller som sålde ut sig.... Känner rushen när du hittar något riktigt fint och speciellt, med historia och en själ man nästan kan ta på... Kanske är det vad du behöver.
Det är kanske dags att ta av flytvästen och ge sig i den djupa delen
Reverson är riktigt fin och tanken har funnits att gå rejält åt dresshållet.
Har också en SubC! Skulle definitivt överväga Panerai 512. 42mm, stilren, och grym på svart eller brunt skinnband. 66,5k ny på tex Nymans. Så jäkla snygg tycker jag...
Har också en SubC! Skulle definitivt överväga Panerai 512. 42mm, stilren, och grym på svart eller brunt skinnband. 66,5k ny på tex Nymans. Så jäkla snygg tycker jag...
Tänkte likadant, när jag köpte min Panerai. Kronskyddet är Panerai!Riktigt snygg men ska jag ha Panerai så vill jag ha kronskyddet på. Som vanligt vet jag inte varför, det är så i huvudet bara
Kanske en Transocean?
Den finns i en del olika färgutföranden. Jag gillar den ljusa tavlan.Riktigt snygg!
Den finns i en del olika färgutföranden. Jag gillar den ljusa tavlan.
Okej, jag förstår!Riktigt snygg men ska jag ha Panerai så vill jag ha kronskyddet på. Som vanligt vet jag inte varför, det är så i huvudet bara
Personligen har jag inget emot det, men det kan väl vara så att man stör sig på det! Tycker det kan vara lite mysigt faktiskt.Väldigt snygg. Men blir det inte ett evinnerligt skruvande på kronan med kombinationen skruvkrona och manuellt uppdrag?
Svårt det där. Finns väldigt många dressare som jag tycker är hur fina som helst, men jag köper inte dem, eftersom det inte är jag. Köp klockor som är du, inte klockor som folk säger att du ska ha
Nej för FAAN!! Inget jävla mögel!! Nytt ska det va!!Vettefan om jag är redo för vintage Har kollat på den nya modellen Seamaster och tycker tavlan är magisk men vill kanske inte i första hand ha en dykare till, då ligger Speedmaster mer nära.
Nej för FAAN!! Inget jävla mögel!! Nytt ska det va!!
Speedyn bär jag själv idag. Mycket nöjd med klockan!!
Annars kan jag bara säga.. SLUTA VELA!! Du har ju själv räknat upp en massa trevliga klockor. Gör en lista å börja uppifrån och beta av hela gänget Kanske inte kan behålla alla såklart men är det någon av dem som "fastnar" så är det säkert meningen att det ska bli "ni"
Självklart börjar du med en Panerai!!!
Tycker absolut inte du ska komplettera med ytterligare en Rolle, bredda dig! Du vet redan svaret; givetvis ska du ha en Panerai och givetvis Luminor..