Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ähh som sagt "släpp sargen" och testa. Bjud någon trevlig Panerai ägare på fika och testa om inte annat.
Kom med på en Gtg.
Vettifan, tycker 39 mm explorern ser för stor ut för handleden på bilderna.Panerai klarar du med lätthet att bära upp. 44mm med sina korta bandhorn är en match made in heaven.
Skulle dock vilja slå ett slag för vintage och SM300 alt. vintage Speedmaster. Dessutom en skottsäker investering.
Skulle inte alls vara dumt att försöka medverka på en Gtg, ypperligt tillfälle att testa som fan. Dessutom märkligt nog så är det gott med någon alkoholhaltigt, kan man kombinera allt så är det ju toppen!
Anledning till ett visst velande är ju naturligtvis att när det har handlats så är äventyret över för denna gång
Vettifan, tycker 39 mm explorern ser för stor ut för handleden på bilderna.
Klart du skall fundera en sväng innan köp. Är ju inte smågrus som det skall handlas för.
Sitter i samma sits... Har en 114060 nu och är sjukt kluven vad nästa klocka ska bli...
Inte bara i samma sits, utan EXAKT samma sits då det är en 114060 som jag har också
Ok. Lutar åt panerai för mig.. Blir ingen klocka på länk iallafall..
Jag vill ändå slå ett slag för en rolle till. Varför inte en daytona? Eller en DD på läder.
Sitter i samma sits jag med, dock tänker jag behålla min 114060. Antagligen livet ut då den känns som ett måste i samlingen. Men funderar på komplettera den med en panerai eller annat skoj med läderarmband/gummiarmband.Vill också undvika länk, tror inte det finns en länk som klår 114060 länk ändå, enda länken jag någonsin gillat.
Panerai känns kul pga av att man kan byta band och både dressa upp den och dressa ner den, schysst allround klocka.
Kan ju vara bilden som sagtFör i helvete, så klen är jag inte. Jag vägrar!
Tror ärligt det är dålig bild men visst är jag inte stor över klockhandleden, är dock normalstor annars, så tror nog jag ror hem 39mm ivarjefall
Jag vill ändå slå ett slag för en rolle till. Varför inte en daytona? Eller en DD på läder.
Sitter i samma sits jag med, dock tänker jag behålla min 114060. Antagligen livet ut då den känns som ett måste i samlingen. Men funderar på komplettera den med en panerai eller annat skoj med läderarmband/gummiarmband.
Jag röstar för kronograf zenith, jlc eller annat kul.
Har faktiskt inte kollat närmare på hans bilder. Men en 39mm SM, klart han ska ha en sånVettifan, tycker 39 mm explorern ser för stor ut för handleden på bilderna.
Vill också undvika länk, tror inte det finns en länk som klår 114060 länk ändå, enda länken jag någonsin gillat.
Panerai känns kul pga av att man kan byta band och både dressa upp den och dressa ner den, schysst allround klocka.
Klart att du ska ha en Panerai, det svåra är... vilken ref?
Många säger att sandwich är ett måste, jag är beredd på att hålla med. Tavlan får ett finare djupGjorde nog ett klassiskt misstag, tänkte att va fan, jag ska ha en Panerai, de ser ungefär likadana ut, sen började man forska lite och sen sket det sig Det jag vet just nu är, kronlås är ett måste, tror jag vill ha sandwich men kanske det går att överbevisa mig om det är en snygg modell i övrigt utan sandwich. Om det är en panerai jag ska ha naturligtvis