Nä, symbolerar att man är cool om man kör lakrits och jubileeSymbolerar "" att man gillar lakrits och jubilee om man är blind?
I sådana fall är du förlåten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, symbolerar att man är cool om man kör lakrits och jubileeSymbolerar "" att man gillar lakrits och jubilee om man är blind?
I sådana fall är du förlåten.
+1. Fast lakrits och oysterLakrits och jubilee ska det vara![]()
Eller lakrits och RubberB.+1. Fast lakrits och oyster. Eller jubilee..
Funkar utmärkt det ocksåEller lakrits och RubberB.
Grabbar, ni har ju glömt den häftigaste GMTn
![]()
Hade inte du en finfin 16750?Mycket fin. Den modellen börjar sakterligen bygga upp ett habegär hos mig, jobbigt.
Hade inte du en finfin 16750?
Den är ju jättefin. Bytt insert på den?Jo, vilket bra koll du har.
Jo den e la okaj.
![]()
Vore dock inte fel att komplettera med en 16713 på oyster.
Minns den så här. Tyckte den passade mkt bra på migJa, jag har tre st. Detta som är det äldsta, osäker på om det är original eller ej. Ett nyare pepsi samt ett slitet svart.
Ja det var från något gtg vi hadeFrån GTGn? Då med det nyare insertet, det är också snyggt.
Ja det var från något gtg vi hade![]()
Jävligt skön färgkombo!!!![]()
Äldre bild, tycker den blev ganska cool.
Verkligen! Pinsamt att jag missat den men bättre sent än aldrig. Tack! Bjussar på en en klassisk kombo - fungerar för Magnum, fungerar för migEn tråd för dig @Kapten Baines![]()
Verkligen! Pinsamt att jag missat den men bättre sent än aldrig. Tack! Bjussar på en en klassisk kombo - fungerar för Magnum, fungerar för mig.
![]()
![]()
I längden så vinner alltid länkTycker den gör sig bäst med länk.
Låter som om du söker en 16610. De dyker upp här på K&S så håll ut och invänta "ditt" ex@Compiss du verkar ha erfarenhet av många sub. Vill gärna ha en, men har en begränsad budget på ca 50k. Vill gärna ha så mkt sub som möjligt för pengarna, men är rädd att sexsiffriga blir för stor för mina handleder. Har provat en fyrsiffrig som jag blev förälskad i, men såg att du avrådde att köpa en sådan om du inte är tillräckligt insatt. Så nu är jag inne på en fem siffrig med datum. Vilken femsiffrig skulle du rekommendera? Får man en vettig inom min budget? Var rekommenderar du mig att leta efter en sådan?
Tack! Skicka PMLåter som om du söker en 16610. De dyker upp här på K&S så håll ut och invänta "ditt" ex
Skicka gärna pm så slipper vi föra diskussioner i tråden om en sub![]()
Du hade nästan rätt detta åretKommer det en GMTc Coke till nästa Basel eller vad tror ni ?
Trodde det skulle komma en detta år men tydligen ska varenda droppe mjölkas ur denna modell.