• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En KLOCKA, så mycket variation.

zazuki

Omega
Grabbar, ni har ju glömt den häftigaste GMTn :D
IMG_3865.JPG
 

Igge

Panerai
Ja, jag har tre st. Detta som är det äldsta, osäker på om det är original eller ej. Ett nyare pepsi samt ett slitet svart.
 

ellivs80

Breitling
@Compiss du verkar ha erfarenhet av många sub. Vill gärna ha en, men har en begränsad budget på ca 50k. Vill gärna ha så mkt sub som möjligt för pengarna, men är rädd att sexsiffriga blir för stor för mina handleder. Har provat en fyrsiffrig som jag blev förälskad i, men såg att du avrådde att köpa en sådan om du inte är tillräckligt insatt. Så nu är jag inne på en fem siffrig med datum. Vilken femsiffrig skulle du rekommendera? Får man en vettig inom min budget? Var rekommenderar du mig att leta efter en sådan?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
@Compiss du verkar ha erfarenhet av många sub. Vill gärna ha en, men har en begränsad budget på ca 50k. Vill gärna ha så mkt sub som möjligt för pengarna, men är rädd att sexsiffriga blir för stor för mina handleder. Har provat en fyrsiffrig som jag blev förälskad i, men såg att du avrådde att köpa en sådan om du inte är tillräckligt insatt. Så nu är jag inne på en fem siffrig med datum. Vilken femsiffrig skulle du rekommendera? Får man en vettig inom min budget? Var rekommenderar du mig att leta efter en sådan?
Låter som om du söker en 16610. De dyker upp här på K&S så håll ut och invänta "ditt" ex

Skicka gärna pm så slipper vi föra diskussioner i tråden om en sub;)
 
Topp