Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan även köra utan inlägg![]()
![]()
http://www.gmtmasterhistory.comÄr extremt sugen på en GMT Pepsi! Men känner att jag inte har full koll på de olika modellerna mm.
Har för mig att jag läst i någon tråd om en hemsida som beskriver alla modellerna... Någon som minns eller har koll på vad jag menar ?
Stämmer. Insert byter man lätt och de kostar dryga 1000kr hos AD att köpa. Så stirra inte dig blind på vilken färg som sitter på16710 med safirglas är nog den modell dom jag är ute efter, gärna pepsi men har förstått att man enkelt kan köpa/byta bezel för ca 1000kr, eller?
Någon som har en 16710 till salu? Gärna en från de senaste åren.
Mellan 00 & början på 03 så finns de lugholes på gmt. Ser lite fräckare ut enligt mig!16710 med safirglas är nog den modell dom jag är ute efter, gärna pepsi men har förstått att man enkelt kan köpa/byta bezel för ca 1000kr, eller?
Någon som har en 16710 till salu? Gärna en från de senaste åren.
Hur tycker du skillnaden är mellan sel och utan? Har inte testat sel själv, men RubberB sitter ju bra. Känns det något liknande?Lugholes och sel är The shit to have!
Utan sel blir rassligare, något jag iofs gillar. Rsssligt behöver inte vara dåligt.Hur tycker du skillnaden är mellan sel och utan? Har inte testat sel själv, men RubberB sitter ju bra. Känns det något liknande?
Kanske skulle försöka byta min '98 mot en '00..![]()
Mm, kan störa mig på det ibland.Utan sel blir rassligare, något jag iofs gillar. Rsssligt behöver inte vara dåligt.
Sitter endlinksen bra slipper man det klingande ljud som ibland annars kan uppstå
Lugholes var något som förekom på klockor innan man visste hur man skulle göra det rätt och riktigtEh, vad är lugholes? Annat att tänka på inför ett köp?
Lugholes är grymt!Lugholes var något som förekom på klockor innan man visste hur man skulle göra det rätt och riktigt![]()
En smaksak, vissa gillar andra inte.Lugholes är grymt!
Ja precisNu förvirrar du ju @Qwerty när du skriver att Lugholes is the shit och postar en utan lugholes![]()
Det är verkligen fördelen med GMT.Jag har gått o småsuktat efter en sub eller dweller och funderat på att byta men har nu tagit mitt förnuft till fånga och byter till det helsvarta insertet istället![]()
Lakrits och jubilee ska det varaOyster och pepsi vinner alltid.
Coke och oyster på andra plats.
Symbolerar "Lakrits och jubilee ska det vara![]()