Tack för en bra recension Gaffe.
Mein Vergnügen, Herr Balkong!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för en bra recension Gaffe.
Det lät inte så säljande...Mögelost ?...
Mögelost ?...
Nja, lite fräschare än så skulle jag nog hävda. Men Stilton med pepparkakor och gammalt portvin är ju jävligt gott, så mögelost i sig är det inget fel på. Men Hulken är nåt annat. Jag faller tillbaka på Rolex egen formulering: Green gold. Bästa beskrivningen jag kan komma på.
Hade missat denna fina recension. Just nu sitter jag och tänker; inte kan väl jag skaffa en grön Sub med maxicase..? Tolkningen är fri..
Ps. Hustrun anser att detta är något av det läckraste hon sett i klockväg. För ett par veckor sedan såg hon en Hulk i dagens av en slump och hon blev helt hänförd. Ds.
Hade inte läst tråden men efter vårt möte i torsdags så letade jag givetvis upp den
Härlig recension och en grym klocka som tyvärr väldigt sällan gör sig rättvis på bilder. Den krävs att se live, bara min åsikt
Ni som har denna skapelse, hur har det känts när ni har klivit in i garderoben? Just anpassning av kläder osv.
Jag bara kör.
Men så säger min fru att jag är totalt färgblind också...
Ni som har denna skapelse, hur har det känts när ni har klivit in i garderoben? Just anpassning av kläder osv.
Knåpade ihop denna för skojs skull. Vad säger panelen?