Gr
GrattisÄntligen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrattisÄntligen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Äntligen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis! En klocka alla borde ha!
Men varför i h-vete ligger fokus på apelsinen på sista bilden? Det är ju helt oförklarligt?!
Tack och bock.
Och varför fokusen ligger på apelsinen? Det är en skalad citron för sjutton gubbar, högst ovanligt. Hur många gånger har du sprungit på en sådan liksom? Nu är den i alla fall borta, jag åt upp den.
Ping @andersbackatromEn galen tanke: Hulk med svart incert?
Ganska fett ändåPing @andersbackatrom
![]()
Den gick jag igång på!Ping @andersbackatrom
![]()
Bra recension av min (för tillfället) favoritklocka!
Har dock funderat på om det hade varit värt att klicka på en Kermit-bezel på en Hulk-tavla, känns som att de grönheterna matchar varandra bättre. Är detta en bra eller bajs-idé är frågan.
Jag skulle snarare ställa mig frågan, är det värt det? (kostnaden) ;-)
Bra recension av min (för tillfället) favoritklocka!
Har dock funderat på om det hade varit värt att klicka på en Kermit-bezel på en Hulk-tavla, känns som att de grönheterna matchar varandra bättre. Är detta en bra eller bajs-idé är frågan.
Inte helt hundra men jag tror inte att det är möjligt. Dvs ett insert till Kermit (16610LV) kommer inte passa på Hulken (116610LV).