• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten recension av 116610LV aka Hulken

KenKun

Patek
2-Faktor
Tack för recension! Jag beställde en HULK i veckan hos en svensk AD. Skulle ta fem månader innan jag fick den. Vet inte om jag har det tålamodet, vill bara få den nu eller spola fram tiden
Att anpassa kläder som du skrev tycker jag inte är svårt. Det som gör den gröna färgen så snyggt att det inte är lager på lager av samma färger. Hade bäst!
5 månader!!? Ouch :)
Tid att spara i alla fall, hehe.
 

raw_tuna

Cartier
Har dessa fått en kraftig uppgång i pris sen 2013? Tycker mig se att man då kunde få ett fint beggat ex kring 50k men nu får du som sagt var inte en under 65k. Kanske fel forum men vilka förändringar har uret genomgått sen 2013? När förlängdes garantin till 5 år?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Har dessa fått en kraftig uppgång i pris sen 2013? Tycker mig se att man då kunde få ett fint beggat ex kring 50k men nu får du som sagt var inte en under 65k. Kanske fel forum men vilka förändringar har uret genomgått sen 2013? När förlängdes garantin till 5 år?
Vi har haft valutaförändringar, och prishöjningar, både 2015 och 2016 så...
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Så ja!
image.jpeg
image.jpeg
 
Topp