• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En Rolex jag vill ha!

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Älskar min Milgauss blå/grön. Köpte den ny i Februari och den bara växer mer och mer.

IMG_1252.JPG

IMG_1254.JPG

IMG_1372.JPG
Nu är det tre.
Nu får det lov att stanna här!!!:)
 

Beastmode

Omega
IMG_1692.jpg

Denna Aqua Terra från Omega, ref. 231.10.42.21.01.002 är mycket häftigare än Milgaussen! åtminstone om du frågar mig. Du kan få den för dryga 40tkr på uret.se också vilket dessutom är ett bättre pris jämfört med Milgauss. :)
 

URlakad

Cartier
2-Faktor
IMG_1692.jpg

Denna Aqua Terra från Omega, ref. 231.10.42.21.01.002 är mycket häftigare än Milgaussen! åtminstone om du frågar mig. Du kan få den för dryga 40tkr på uret.se också vilket dessutom är ett bättre pris jämfört med Milgauss. :)

Också riktigt snygg dinka. DOCK så saknar den det där lilla extra som Milgaussen har i mitt tycke. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men Millen har sin egen charm på något vis.
 

jabbadahut

Breitling
2-Faktor
Jag tycker att den är den snyggaste Rolexen inom rimligt pris, avsaknaden av datum är ett plus i mina böcker.
Jag hoppas att den förblir lite o omtyckt, så man inte bara blir en i mängden.
Själv är jag supernöjd med mitt val.

Här några foton från telefonminnet och ett som jag precis tagit i mörkt rum.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nice combo med rubberb!
 

CEk

Omega
Min första Rolex blev en Milgauss, sneglade på den blåa men har många klockor med mörka tavlor så ville ha en sommarfräsch ljus tavla. (Hoppas jag får vara med i klubben här ändå) ;) Fullkomligt älskar den! Hur kan man störa sig på blixten tänker jag? Den übercoola första ref 6541 hade ju den så känns som en given homage! :D
milgauss_1.JPG
milgauss_2.jpg
 

ScubaKing

Audemars
En av dem få Rolex jag aldrig skulle äga. Finns så mycket fel med den enligt mig. Blixten, ser inte klokt ut. Färgen på urtavlan i kombination med glaset. Storleken.
 
Topp