• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till klockpodd att rekommendera, Urbildningsradion.

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Nej! Men @Margarinkungen fick prova att intervjua mig och vara programledare för avsnittet. Du vet som när den snälle piloten på flyget låter ens barn sitta lite i cockpit. Precis som ens barn tror att de faktiskt flyger planet lät vi @Margarinkungen tro att han är programledare för podden. Detta steg honom lite åt huvudet, men vi kan väl spela med lite så att han inte blir ledsen. :D
När kommer detta episkt magiska avsnitt ut? Skulle behöva en trevlig nattsaga ikväll.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Väldigt bra avsnitt med Britta Rossander !!
6842B36F-6707-4CD9-8FE9-E3E41A05F216.png
 
Senast ändrad:

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Dagens avsnitt är med Georgios Batselas från Kaplans!

30308CE9-210E-49EA-99D1-3CBF3453AC8E.png

Hörni - bara som input - jag lyssnar alltid via Spotify - och av någon anledning så är Urbildningsradion den enda podd som ’hoppar’, alltid bakåt, så att det är lite som att lyssna på en hoppande LP, får iof mer Urbildningsradion för pengarna men det är också lite störande.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hörni - bara som input - jag lyssnar alltid via Spotify - och av någon anledning så är Urbildningsradion den enda podd som ’hoppar’, alltid bakåt, så att det är lite som att lyssna på en hoppande LP, får iof mer Urbildningsradion för pengarna men det är också lite störande.

Skumt! Och udda. Vi har bollat det vidare till vår producent. Han är ett geni! :)
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Efterlängtat med nytt avsnitt, blir till att lyssna på under löpturen ikväll. Man springer alltid som längst med urbildningsradion i lurarna, times flies (sorry för gbg skämtet) :D
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Rakt igenom kanontrevligt

Väldigt fint och roligt! :)


Kul avsnitt,
FLOFFFLOFFFLOFFFLOFFFLOFFFLOFF

Riktigt bra avsnitt! :)

Tack för positiv återmatning! Jag är ju själv inte helt övertygad om mitt underhållningsvärde, så det är bara roligt om det var uppskattat och också löpträningsbart.

Jag lyssnar för övrigt själv gärna på podden och tycker att det är kul med olika gäster. @jabla tycker jag var ett bra förslag.

B9FF4884-09AA-4CE7-ABE2-F28E10A4CF99.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp