• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till klockpodd att rekommendera, Urbildningsradion.

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
gettyimages-126264978-1523350868.jpg
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
@Denke Är Audio Bullys manglet i slutet av episoden ditklippt med extra hög volym för att straffa oss som råkat slumra till?!

!!! THERE'S THINGS I HAVEN'T TOLD YOU - I GO OUT LATE AT NIGHT !!!

Tack för bra lyssning, i övrigt :)
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
I dagens avsnitt gästar @Denke mig @Margarinkungen i urbildningsradion. avsnittet finns strax ute. PB har sabbat kassetten men snart har limmet torkat.

Lyssna på @Denke s exit och hur hen ser på framtiden utan podd och armbandsur. Fler böckerna finns i pipen såklart men vad mer! Livet som hemmapappa, jag tror hen snart har kassaskåpet fullt med klockor igen för en Explorer är ju rätt trist i längden, defensivt hens exitklocka och favorit då visarna ät förkorta vilket ger klockan ett kefts utseende.

Ber om ursäkt för dröjsmålet men snart kan ni lyssna själva.

Kommer sakna dig i etern, men med den här kontinuiteten så kanske det var lika bra att du klev åt sidan.
 

Beklockad

Breitling
I dagens avsnitt gästar @Denke mig @Margarinkungen i urbildningsradion. avsnittet finns strax ute. PB har sabbat kassetten men snart har limmet torkat.

Lyssna på @Denke s exit och hur hen ser på framtiden utan podd och armbandsur. Fler böckerna finns i pipen såklart men vad mer! Livet som hemmapappa, jag tror hen snart har kassaskåpet fullt med klockor igen för en Explorer är ju rätt trist i längden, defensivt hens exitklocka och favorit då visarna ät förkorta vilket ger klockan ett kefts utseende.

Ber om ursäkt för dröjsmålet men snart kan ni lyssna själva.

Kommer sakna dig i etern, men med den här kontinuiteten så kanske det var lika bra att du klev åt sidan.
Ska Denke sluta? :(
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Nej! Men @Margarinkungen fick prova att intervjua mig och vara programledare för avsnittet. Du vet som när den snälle piloten på flyget låter ens barn sitta lite i cockpit. Precis som ens barn tror att de faktiskt flyger planet lät vi @Margarinkungen tro att han är programledare för podden. Detta steg honom lite åt huvudet, men vi kan väl spela med lite så att han inte blir ledsen. :D
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Nej! Men @Margarinkungen fick prova att intervjua mig och vara programledare för avsnittet. Du vet som när den snälle piloten på flyget låter ens barn sitta lite i cockpit. Precis som ens barn tror att de faktiskt flyger planet lät vi @Margarinkungen tro att han är programledare för podden. Detta steg honom lite åt huvudet, men vi kan väl spela med lite så att han inte blir ledsen. :D
:cigar: Hahaha
 

Gummo

Joker
2-Faktor
+1 på den :) @Gummo har varit roligast att lyssna på hittills
Det var snällt sagt! Så fort vi rett ut allt det juridiska som dykt upp i form av stämningar osv så kanske jag dyker upp igen. Det finns ju oceaner av skitsnack som jag och @Denke kan leverera. Ett nytt favoritområde som seglat upp är begagnade, lägre mellanklassklockor från erkända tillverkare.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Det var snällt sagt! Så fort vi rett ut allt det juridiska som dykt upp i form av stämningar osv så kanske jag dyker upp igen. Det finns ju oceaner av skitsnack som jag och @Denke kan leverera. Ett nytt favoritområde som seglat upp är begagnade, lägre mellanklassklockor från erkända tillverkare.
Kör! Du har en skön inställning till klockor :)
 

TomGanks

Panerai
Instämmer! Ser fram emot fler samtal med tidigare besökare eller nya forum-medlemmar. Högt och lågt. Speciellt intressant om hur intresset startade, hur det utvecklades och hur man ser på det idag. Angående märke, modell, prisklass etc..
 
Topp