Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta på paket är ju den bästa väntan! Vad är på g in?Väntar på nytt paket från Silvermans. Så länge får man skrota runt hemma med praktisk klocka och praktiska skor.
Haha, ja! Eller den mest frustrerande - beroende på hur man ser på det En T20-kvartsare. Ångrar i efterhand att jag var dumsnål och inte köpte nya Mellor 72, men tänkte att om jag gillar caset kan man leta i vintageträsket.Vänta på paket är ju den bästa väntan! Vad är på g in?
Haha jag är helt med dig! Men det är ju en lyxig väntan ska man påminna mig om.Haha, ja! Eller den mest frustrerande - beroende på hur man ser på det En T20-kvartsare. Ångrar i efterhand att jag var dumsnål och inte köpte nya Mellor 72, men tänkte att om jag gillar caset kan man leta i vintageträsket.
Tips på band/färger till en G10? Känns som att den borde passa med så mycket men vad jag än provar så är det bara det gråa fabriksnatot som jag tycker ser bäst ut! (iof inte provat SÅ mycket...men ja, tips ändå ?)
De är inte alls dumma på läderband, alltså inte nato utan tvådelade som är gjorda för fasta bandstift. Rios har en bra variant.Tips på band/färger till en G10? Känns som att den borde passa med så mycket men vad jag än provar så är det bara det gråa fabriksnatot som jag tycker ser bäst ut! (iof inte provat SÅ mycket...men ja, tips ändå ?)
Hmm, intressant. Ska kolla upp!De är inte alls dumma på läderband, alltså inte nato utan tvådelade som är gjorda för fasta bandstift. Rios har en bra variant.
Jag håller med. Gillar också CWC nato bättre än Phoenix. Phoenix är bra men lite för tunna imo.På uppdrag med krigarklockan från -89 idag.
Tycker också att det gråa CWC-natot är snyggast på G10, gillar det mer än Phoenix.
Men skulle gärna testa ett khakifärgat. Finns det möjligen någon här som har ett sånt över?
Ett inslitet Phoenix är ju som ett par sköna jeans, finns inget bättreJag håller med. Gillar också CWC nato bättre än Phoenix. Phoenix är bra men lite för tunna imo.
Ser riktigt bra ut!Provar ett sandfärgat nato på G10an
Jag är förtjust i BluShark original. Lite hårdare än Zuludiver men det märks inte på armen -håller bara klockan bra på plats. Superbra kvalitet och hållbarhet och lite grövre spänne.En sleeper i lådan. Inte så dum egentligen. Var köper man bäst natoband? Gillar de som känns lite grövre. Batteriet räcker rätt länge väl? När det byts - ska packningar och grunkor bytas också då?
Tack - fint! Ska kolla.Jag är förtjust i BluShark original. Lite hårdare än Zuludiver men det märks inte på armen -håller bara klockan bra på plats. Superbra kvalitet och hållbarhet och lite grövre spänne.
Superfin den där!En sleeper i lådan. Inte så dum egentligen. Var köper man bäst natoband? Gillar de som känns lite grövre. Batteriet räcker rätt länge väl? När det byts - ska packningar och grunkor bytas också då?
Jag använder dem på klockor från andra tillverkare också.Superfin den där!
CWC’s egna naton är grova och fina. Väldigt bekväma också. Mina favoriter. Finns säkert liknande från andra tillverkare?