• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Nytt Nato från CWC dagen till ära 😎

Ha en fin dag! ☀️
IMG_2264.jpeg

Ah, allright! Kanske får bli en liten beställning. Måste jobba upp impulskontrollen bara så att inte en ti300 slinker med i bara farten.
Låter som en bra idé! Kvaliten är svårslagen faktiskt. Tycker de är riktigt bra!

Mm fattar! Den där är så sjukt nice. Hade det inte varit för att klockbudgeten är bränd hade jag slagit till. 😍

Hej CWC-tråden! Har blivit riktigt sugen på en SBS (ny eller beg). Slut på lager hos CWC, har hittat en på C24. Några andra tips på vart den kan gå att hitta? Dyker det upp en här på KS är det helt klart att föredra :)

Märkligt att den inte sälja. Väldigt bra pris för en så bra pjäs!
Jag kan tycka samma. Jag lade ut den i dåliga tider och upplever att en klocka som inte flyger under de första två-tre veckorna lätt blir iskall och svårsåld.
Jag velar fram och tillbaka om jag bara ska ta och behålla den. Jag är inte i behov av pengarna och det är ju en fin klocka. Kanske får den stanna och så kompletterar jag med en Ti300.😃

Jag kan tycka samma. Jag lade ut den i dåliga tider och upplever att en klocka som inte flyger under de första två-tre veckorna lätt blir iskall och svårsåld.
Jag velar fram och tillbaka om jag bara ska ta och behålla den. Jag är inte i behov av pengarna och det är ju en fin klocka. Kanske får den stanna och så kompletterar jag med en Ti300.😃
Håller med, också upplevt det med vissa annonser. Bra pris som sagt, så är ändå förundrad över att den inte gått än.

Gör du det är du ju hemma 😍 En Ti hade vart så jäkla nice! Den ser riktigt bra ut 👍🏼

Tillbaka
Topp