Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det där för Nato? Såg inte alls dumt ut!Eftermiddagens och kvällens
![]()
Tack! CWC egna ”military grey” med matt hårdvara. De är grymma!Vad är det där för Nato? Såg inte alls dumt ut!
Ah, allright! Kanske får bli en liten beställning. Måste jobba upp impulskontrollen bara så att inte en ti300 slinker med i bara farten.Tack! CWC egna ”military grey” med matt hårdvara. De är grymma!![]()
Låter som en bra idé! Kvaliten är svårslagen faktiskt. Tycker de är riktigt bra!Ah, allright! Kanske får bli en liten beställning. Måste jobba upp impulskontrollen bara så att inte en ti300 slinker med i bara farten.
Den lite slitna råa känslan är definitivt den rätta känslan. Magiskt fin!
Ja, en av få klockor där boettslitaget får klockan att lyfta. Häromdagen fick 30 markeringen smaka lite bandslip. Inget grovt, bara en mjuk kyss av 80-papper.Den lite slitna råa känslan är definitivt den rätta känslan. Magiskt fin!
Håller med till fullo. Ju mer slitage desto snyggare och råare blir den.Ja, en av få klockor där boettslitaget får klockan att lyfta. Häromdagen fick 30 markeringen smaka lite bandslip. Inget grovt, bara en mjuk kyss av 80-papper.
Destro!RN1983 destro idag, länge sedan, men den är bra bra.![]()
Alltid, överallt!Destro!
![]()
Märkligt att den inte sälja. Väldigt bra pris för en så bra pjäs!Här sitter jag med den RN Divern som har flest visningar av alla RN Divers på K&S.
Det finns en Fat Boy som kom upp i några tusen fler visningar, men min tycks vara iskall så jag ska nog knäcka det rekordet också!![]()
![]()
Jag kan tycka samma. Jag lade ut den i dåliga tider och upplever att en klocka som inte flyger under de första två-tre veckorna lätt blir iskall och svårsåld.Märkligt att den inte sälja. Väldigt bra pris för en så bra pjäs!
Håller med, också upplevt det med vissa annonser. Bra pris som sagt, så är ändå förundrad över att den inte gått än.Jag kan tycka samma. Jag lade ut den i dåliga tider och upplever att en klocka som inte flyger under de första två-tre veckorna lätt blir iskall och svårsåld.
Jag velar fram och tillbaka om jag bara ska ta och behålla den. Jag är inte i behov av pengarna och det är ju en fin klocka. Kanske får den stanna och så kompletterar jag med en Ti300.![]()
Den blir verkligen bara snyggare ju mer det släpper tycker jag. Slitet är sexigt.Liten uppdatering, verkar som just på kanterna att färgen släpper först. Snart 1 år som gruvklocka hehe malmdammet gör sitt.
![]()
Jo det har ju en viss charm bara det inte är framtvingat med typ sandpapper hehe.Den blir verkligen bara snyggare ju mer det släpper tycker jag. Slitet är sexigt.