Watchwatcher85
Silver
Testar armband på nya klockan
Från tidochting
Från tidochting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snygga, båda två! Läder var lite extra schyst tycker jagTestar armband på nya klockan
Från tidochting
![]()
![]()
Tack snälla du för komplimangernaMycket snygga, båda två! Läder var lite extra schyst tycker jagOch fina bilder!
![]()
Ouff!! Galet braTestar armband på nya klockan
Från tidochting
![]()
![]()
TackOuff!! Galet bra
Du har verkligen lyckats. Otroligt snyggt! Blir väldigt sugen på att själv prova en G10:a.Testar armband på nya klockan
Från tidochting
![]()
![]()
G10:an är verkligen en cool toolwatch. Trots sin storlek. Den visar tiden, thats it. Klassiskt, ren och tydlig. Med safirglas och WR blir den en uppdatering som adderar ytterligare tålighet. Gillar den skarpt.Du har verkligen lyckats. Otroligt snyggt! Blir väldigt sugen på att själv prova en G10:a.
Vart kan man hitta den?Ligger en ute på köp & sälj om du vill köpa en![]()
Vart kan man hitta den?
Kan du länka jag har aldrig förstått mig på KS kanske är jag gammalJag tror han syftade på min annonsbumpade upp den precis
Kan du länka jag har aldrig förstått mig på KS kanske är jag gammal![]()
Tack så mycket kollar ikväll så återkommer jag imorgon ,Säljes - CWC G10 issued PB
Kommer med ett lädernato och ett i nylon. Nytt batteri. Håller tiden bra, bättre än min CWC GS. Har fått en smäll på nedre högra bandhorn (se bild). Både 18 och 19mm Nato går dock att trä på utan problem. Skickas med valfri frakt!klocksnack.se
Skönt! Fräsigt nato också!
Eller hur!Skönt! Fräsigt nato också!![]()