Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror jag har några liggandes, återkommer!Lite sugen på CWCs Canvas Nato. Nån som köpt ett sånt? Är dom bra?
![]()
Grymt!Tror jag har några liggandes, återkommer!
Drack lite vin igår. Slutade med en impulsbeställning. Taktisk klocka. Inte så taktiskt beslut innan jul.
![]()
Hehe, det var dyrt, men ångrar det inte.
Kul med fina bilder och att du gillar den. Jag älskar den på bild och i tanken. Men tyvärr klickade jag inte alls med den i verkligheten.Inte mycket annat på nuförtiden
![]()
Tack!Kul med fina bilder och att du gillar den. Jag älskar den på bild och i tanken. Men tyvärr klickade jag inte alls med den i verkligheten.
Visa oss detaljer!Lite BF6 då! Detta Hawkrigger får denna klocka att bli så jäkla tactical den bara kan bli, rekommenderar dessa band starkt.
![]()
Ligger en ute på köp & sälj om du vill köpa enHej
Sitter någon på en G10a här?
Såg faktiskt den, tänkte om det fanns fler anbudLigger en ute på köp & sälj om du vill köpa en![]()
Jag har ingen relation till säljaren än att jag följer på InstagramSåg faktiskt den, tänkte om det fanns fler anbud![]()
Jag har ingen relation till säljaren än att jag följer på Instagram
Grattis!”Råkade” beställa en ny CWC G10 Saphire nukanske inte samma grej som en äldre
Men ville gärna ha safirglas
Fan, saknar min gamla nuÄntligen!
Så nöjd
![]()
![]()
Fan, saknar min gamla nu