Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer! Så var tvungen att slå tillHUR kan ingen köpa denna till det priset? Världens coolaste CWC till ett jävla klipp.
Avslutad - CWC FD Tactical Diver LE. PB2 12/4
Säljer ni min CWC Tactical Diver LE. Enligt gravyren på baksidan nr 12 av 20. Inköpt här på forumet för ett par månader sedan och det verkar som att klockan vandrat runt här de senaste åren. Klockan är i bra använt skick. Finns lite små repor på glaset, men inget som stört mig. Enligt förra...klocksnack.se
Kul med destro! Jag var själv sugen men lite långsam.Instämmer! Så var tvungen att slå till
Känns underbart med en CWC igen, särskilt den här
![]()
King of Kings!Instämmer! Så var tvungen att slå till
![]()
TACK!King of Kings!Kan bara säga grattis! Det är inte många som äger 1 av de 20 första klockorna som CWC lät specialtillverka åt en privatperson. Gör som @Davvan och ge den vad den tål!
![]()
Bra att den kommer till någon som uppskattar den för vad den är och avser att använda denInstämmer! Så var tvungen att slå till
![]()
Blev lite sol för min också idag!Eftermiddagssolig sbs!
![]()
Får man fråga vad den landande på inkl tull och moms? Riktigt snygg föresten...
Får man fråga vad den landande på inkl tull och moms? Riktigt snygg föresten...![]()
Otroligt fin!En krämig och god rackare från -89.![]()
Do it!Är ju tusan att man hittade denna tråd, dags att köpa CWC I suppose!
Slänger iväg en kraftfull busvissling åt ditt håll. Läcker!Gott med ett fläskigt Zulu ibland
![]()