Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte från luffwatchstrap då jag vill spara på mina Phoenix ett tag. Tycker dem var väldigt sköna och dem är även heat welded likt phoenix bandenNu när inte Phoneix finns kvar, vem gör Nato band som är mest lika dom? Någon som provat dessa? https://www.crownandbuckle.com/defence-nato-admiralty-mod.html
Riktigt snygga! Får man fråga vad dem landar på styck till Sverige med alla tillägg?Fick hem två par band från steveostraps. Riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Banden gick på 760kr inklusive frakt från UK. Sen tog PostNord ut en deklarering+tullavgift på 120kr.Riktigt snygga! Får man fråga vad dem landar på styck till Sverige med alla tillägg?![]()
![]()
Besökte Arsenalen Idag. De visade upp fordon akt8va i Ukraina. En väntat mängd CWC på plats! (1)
De har bandhållare som är rätt roliga. Jag har en (med svenska flaggan) från ett gruppköp för länge sedan (tack @McNulty för initiativet).Om man skulle beställa en titanare, finns det nåt mer man inte borde missa från dem? Typ extra band eller nåt. Inte så bevandrad i märket. Än.
Jag kan verkligen rekommendera CWC:s natoband. Köp några sådana i olika färger. Om du väljer "matte silver" som spänne matchar de säkert titanaren fint.Om man skulle beställa en titanare, finns det nåt mer man inte borde missa från dem? Typ extra band eller nåt. Inte så bevandrad i märket. Än.
Om man skulle beställa en titanare, finns det nåt mer man inte borde missa från dem? Typ extra band eller nåt. Inte så bevandrad i märket. Än.
Det hade ju suttit fint, men det gör jag tyvärr inte. Det skiljer typ 500 km.Om du bor i närheten av Göteborg kan jag tänka mig att gå ihop på ett köp, för att minska fraktavgiften