Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Då kan du sälja din svarta till migPlockade upp denna Explorern igår, mycket nöjd
Mvh
Micke
Nej, den blir kvar... Men fick hem denna igår ocksåSnyggt! Då kan du sälja din svarta till mig
Cool! Men som sagt, håll topic, det är exp2 jag är ute efterNej, den blir kvar... Men fick hem denna igår också
(Sorry for off topic)
Klart att du ska ha en vit också. Explorer 2'an är fortfarande extremt prisvärd så passa på innan alla andra inser detsammaGillar den svarta tavlan men är ändå sugen på vit! Till våren kanske
Får räcka med en tavla att byta medKlart att du ska ha en vit också. Explorer 2'an är fortfarande extremt prisvärd så passa på innan alla andra inser detsamma
Även om det inte skulle förvåna mig att dom börjar dra iväg som övriga sportrollar känns närmare 42 lax dyrt. Visserligen SEL men inga papper. Sen är det ju Jälmers som säljer så jag skulle inte lita ett dugg på att den är "mycket sparsamt använd". Boetten är polerad och Rolex kronan på spännet hårt polerad. Sen tycker jag att bezeln inte har rätt sunburst slipning. Bilderna kan ljuga men bezeln ser onekligen fulborstad ut.Ligger en hos Jälmers för 41 900kr
Verkar inte som den har cert, då hade de väl skrivit det?
Är detta vad dem kostar nu?
Fr blocket
Lite dyrt tycker ja, han har en me svart tavla för 42900:- sen litar ja inte på jälmers ur av olika anledningar . Han hade en 2004 fullsetare för 46900:- som ser ut å ha blivit såld.Ligger en hos Jälmers för 41 900kr
Fr blocket
Ligger en hos Jälmers för 41 900kr
Fr blocket
Håller lite koll på Explorer II på Chrono24 och tycker det finns många fina runt 30-40 så lite dyrt anser jag nog att det är. Möjligen värt lite extra att köpa inom Sverige men jag väljer nog många italienska handlare på C24 framför Jälmers...
Här är min sparade sökning om du är intresserad. Köp en till mig också om du beställer
https://www.chrono24.se/rolex/explo...=list&search=&searchexplain=false&sortorder=1
Inte omöjligt, men inget jag sett tidigare.. Kanske kan denna länk leda spåret vidare? http://www.christies.com/lotfinder/...re-and-unusual-stainless-5065388-details.aspxFinns denna på riktigt?
God fortsättning gott folk.
Har även jag halkat dit på suget efter en 16570. Men skulle uppskatta lite av er hjälp.
Känns denna kosher?
https://www.chrono24.se/rolex/explorer-ii-white-no-fori-16570--id3963155.htm och deras egna site: http://www.radime.it/scheda.php?id=520#/
De har varit väldigt snabba på mailsvar, erbjuder ett pris om €3950 utanför chrono så man "slipper" trusted checkout avgiften om 2,5%.
Enligt dem så är klockan orörd/opolerad, och i toppskick gällande gång.
Men hur har ni andra gjort med sådana svar? De har inte visat några dokument på att den är servad eller trycktestad osv de bara säger att den är i perfekt skick. Hittar inget särskilt omdöme om dem, varken här på siten eller på nätet ( 1st på trustpilot)
Ser klockan och box rätt ut? Sel länk osv?
er hjälp uppskattas varmt
Tack
De sista åren hade 16570 solida ändlänkar vilket många upplever är ett lyft men går inte riktigt att jämför hela vägen med en 6-siffrig sub. Många upplever ju dock de äldre länkarna som bekvämare, så beror på vad du är ute efter. Nytight, lite stretchat eller vintage-rasselHur är det har Explorer II:s länk uppdaterats rejält det senaste året/åren likt Submariner eller har det stått rätt still? Sugen på en Explorer II men ska man ha en relativt ny landar priser på samma som 114060 och då väljer jag hellre en sådan.
Kör mina polarvita 90:a idag: