• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Vet inte om den här bilder har varit uppe i tråden tidigare. Oavsett så måste jag säga att 16570 på jubilee känns jävligt najs! Kanske inte bättre än oyster. Men najs! :D

image.jpg

Vet inte om den här bilder har varit uppe i tråden tidigare. Oavsett så måste jag säga att 16570 på jubilee känns jävligt najs! Kanske inte bättre än oyster. Men najs! :D

image.jpg

Tyckte det flög högt. Definitivt något jag skulle haft att variera oysterlänken med!
Får tillbaka min senare idag, blev lite sugen på att testa! Borde köra solida jubileen på en nyare 16570 dock!

Min Expy, bilden är tagen med en potatis därav den sämsta kvalitén i mannaminnet.

Bilagor

• DSC_2758.jpg
    DSC_2758.jpg
    177.2 KB · Visningar: 130
  • Like
Reactions: JLW
Min nuvarande 16570....och totalt tredje....en såld (dumt)...köpte ny....ville sen ha en 216570 som jag köpte och då tog min fru 16570.....efter ett tag insåg jag att 216570 var för stor för mig....sålde den till en kollega....köpte denna istället då min fru inte vill släppa 'sin' 16570....det ska inte vara lätt:D
image.jpg

Tjena!
Letar efter en 16570, svart. Ifall någon är sugen på att sälja får ni gärna höra av er!
Sorry, vet att detta inte är köp och sälj. :)

• Like
Reactions: JLW
Tackar, är supernöjd :)
Funderade på att ha kvar den, men valde att sälja den till slut. Men saknar den något enormt, så vem vet, kanske är den tillbaka snart ;)
Hur går det för dig med letandet?
Förstår det! Grymma dem där. Hehe, låter bra det! ;) Sorry för Offtopic men just nu lutar det åt en Speedy, antingen så ny som möjligt eller en årsklocka (från -97). Tittar även på gamla Tudor Subbar och Grand Seiko, men får se var jag landar! :)

Förstår det! Grymma dem där. Hehe, låter bra det! ;) Sorry för Offtopic men just nu lutar det åt en Speedy, antingen så ny som möjligt eller en årsklocka (från -97). Tittar även på gamla Tudor Subbar och Grand Seiko, men får se var jag landar! :)
Jag förstår, en speedy från -97 skulle ju inte vara helt fel, fantastiskt fina! Du får säga till när du är i Stockholm nästa gång och har lust att snacka klockor! :)

Tillbaka
Topp