Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyckte det flög högt. Definitivt något jag skulle haft att variera oysterlänken med!Vet inte om den här bilder har varit uppe i tråden tidigare. Oavsett så måste jag säga att 16570 på jubilee känns jävligt najs! Kanske inte bättre än oyster. Men najs!
Vet inte om den här bilder har varit uppe i tråden tidigare. Oavsett så måste jag säga att 16570 på jubilee känns jävligt najs! Kanske inte bättre än oyster. Men najs!
Får tillbaka min senare idag, blev lite sugen på att testa! Borde köra solida jubileen på en nyare 16570 dock!Tyckte det flög högt. Definitivt något jag skulle haft att variera oysterlänken med!
Kan inte svara för säljaren, men här finns iaf enJag är på jakt efter en vit om det är så att någon har en till salu
Jag har en vit till salu, box och cert nyservad.Jag är på jakt efter en vit om det är så att någon har en till salu
Jag har en vit till salu, box och cert nyservad.
Första bilden tagen med/av en potatis jag har sett.....Min Expy, bilden är tagen med en potatis därav den sämsta kvalitén i mannaminnet.
Bakpotatis har stört ljusupptagningsförmåga! Så rekomenderar dem för "Amatörpotatning"Första bilden tagen med/av en potatis jag har sett.....
Tack Luciano! Har inte en ända vettig bild...
Riktigt fin bild på en snygg klockaTjena!
Letar efter en 16570, svart. Ifall någon är sugen på att sälja får ni gärna höra av er!
Sorry, vet att detta inte är köp och sälj.
snygg bild på en snygg klockaVill absolut inte konkurrera med er som säljer men är ni sugna på en nyare 16570 i högre segmentet har jag evt en 05a (nya boxarna) fullset i mint mint miiint (plasten kvar på boett och baklock) till salu snart.
Tackar!snygg bild på en snygg klocka
Tycker du ska köra på en 16550!Slänger in att jag är intresserad att köpa en svart 16550 eller 16570
Tycker jag med. En årsklockaTycker du ska köra på en 16550!
Snygg!! Grattis! Sålde du din DJ eller har du kvar den?Igår landade den. Är verkigen sjukt nöjd med köpet, den visade sig vara i bättre skick än vad det såg ut på bilderna. Var som en 5:åring på julafton!
Tackar, är supernöjdSnygg!! Grattis! Sålde du din DJ eller har du kvar den?
Förstår det! Grymma dem där. Hehe, låter bra det! Sorry för Offtopic men just nu lutar det åt en Speedy, antingen så ny som möjligt eller en årsklocka (från -97). Tittar även på gamla Tudor Subbar och Grand Seiko, men får se var jag landar!Tackar, är supernöjd
Funderade på att ha kvar den, men valde att sälja den till slut. Men saknar den något enormt, så vem vet, kanske är den tillbaka snart
Hur går det för dig med letandet?
Jag förstår, en speedy från -97 skulle ju inte vara helt fel, fantastiskt fina! Du får säga till när du är i Stockholm nästa gång och har lust att snacka klockor!Förstår det! Grymma dem där. Hehe, låter bra det! Sorry för Offtopic men just nu lutar det åt en Speedy, antingen så ny som möjligt eller en årsklocka (från -97). Tittar även på gamla Tudor Subbar och Grand Seiko, men får se var jag landar!
Absolut, vore skitkul! Följ med i AW-GTG-STHLM tråden också och försök klämma en plats till nästa gång om inte annat, så har vi två potentiella vägar att snacka på!Jag förstår, en speedy från -97 skulle ju inte vara helt fel, fantastiskt fina! Du får säga till när du är i Stockholm nästa gång och har lust att snacka klockor!