Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finn ett annat fel!Finn ett fel.
Krispig!Trots min förkärlek för vintage åker denna på emellanåt. Framför allt då det vankas äventyr, det är ju trots allt en klocka för explorers (inkl grottforskare)!
Köpt ny 2004, orörd och tickar på perfekt.
Ja, opolerad och full med märken och jack från paddelturer, klättring och annat kul.Krispig!
Tänkte mest på tavlan känns krispig men boetten är ju vass den med.Ja, opolerad och full med märken och jack från paddelturer, klättring och annat kul.
Riktigt snyggt imo, ett värdigt mod!Finn ett annat fel!
Något mer uppenbart kanske, men ack så intressant ”mod”.
Lite mera PAN-AM för er som kan er GMT-Master historia!
Finn ett annat fel!
Något mer uppenbart kanske, men ack så intressant ”mod”.
Lite mera PAN-AM för er som kan er GMT-Master historia!
Håller med, 16570 är grym och fortfarande förvånansvärt underskattad.Snyggaste badklockan.
Trodde inte att den här dagen skulle komma men idag fick min svarta 16570 lämna, suget efter något annat blev helt enkelt för stort! 16570 är en av de bästa klockor jag ägt så det blir en utmaning att hitta en värdig ersättare.
Ha det gott och håll hårt i era 16570!
Ja det var lite oväntat men kände att det var dags att testa något annat. Nej den såldes via köpes.Oväntat, vad lockar istället? Du körde aldrig ut en annons på den?
Ja det var lite oväntat men kände att det var dags att testa något annat. Nej den såldes via köpes.
Haha ja just nu är det nog så. Är lite sugen på något vintage, kanske en Tudor flinga eller annat skoj. Kan bli något helt annat med!OK, detta ”något” annat är oklart?
Klockor kommer o går men själv har jag en svag punkt för 16570! Bästa rolle i mina ögon.. Får kanske tipsa om en Omega SnoopyHaha ja just nu är det nog så. Är lite sugen på något vintage, kanske en Tudor flinga eller annat skoj. Kan bli något helt annat med!
Så är det helt klart! Jag håller med om att det är en av de bästa och fortfarande underskattade. Tror inte att det blir någon Omega men man vet aldrig.Klockor kommer o går men själv har jag en svag punkt för 16570! Bästa rolle i mina ögon.. Får kanske tipsa om en Omega Snoopy
Där ser man, jag som trodde vi skulle vara klockkompisar för alltidTrodde inte att den här dagen skulle komma men idag fick min svarta 16570 lämna, suget efter något annat blev helt enkelt för stort! 16570 är en av de bästa klockor jag ägt så det blir en utmaning att hitta en värdig ersättare.
Ha det gott och håll hårt i era 16570!
Haha, det kan vi vara ändå! Du har ingen Sub?Där ser man, jag som trodde vi skulle vara klockkompisar för alltid
Jag har haft en 116610.. den kostade då under 60KHaha, det kan vi vara ändå! Du har ingen Sub?
Bra val att byta måste jag säga! Jag har en 16610 som jag köpte ny 2010, då var list 50500kr innan en bra rabatt. Det var bra tider!Jag har haft en 116610.. den kostade då under 60K
Den såldes dock för jag tyckte den var för biffig, det var därefter jag köpte exp2.
Ja, de tider man kunde köpa och sälja ganska fritt utan att det sved för mycket i plånkan.Bra val att byta måste jag säga! Jag har en 16610 som jag köpte ny 2010, då var list 50500kr innan en bra rabatt. Det var bra tider!
En OP eller blir det vintage?Ja, de tider man kunde köpa och sälja ganska fritt utan att det sved för mycket i plånkan.
Jag tittar bara neråt i storlek nu, är inne på 34mm nu, hade tänkt åka och testa nästa vecka
OP34(6-siffrig), inget vintage för mig längre, är för van att ha på mig klockan 24/7 nu för tiden och med småkids så är det bäst att klockan klarar av det mestaEn OP eller blir det vintage?
Känner igen det där haha! Lycka till med köpet.OP34(6-siffrig), inget vintage för mig längre, är för van att ha på mig klockan 24/7 nu för tiden och med småkids så är det bäst att klockan klarar av det mesta
Tack, inget tryck på min köpes men det kanske kommer, får se om AD har inne och kanske hugger en därKänner igen det där haha! Lycka till med köpet.