• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

1655 -79
IMG_20231104_183731_304.jpg
 
Har hållt tillbaks med klockköp senaste tiden för att prioritera och kunna njuta mer av de som faktiskt köps. Efter sju månader känns denna fortfarande helt magisk.
I o f med tillagd easy link och två halvlänkar på ingång. 😉
IMG_4366.jpeg

Haft min i 2,5 år nu och den känns lika kul idag som den dagen jag köpte den, och jag uppskattar den nog mer idag än då. Älskar också faktumet att den "inte syns på stan", på så sätt att man inte ser den särskilt ofta, samt att den är rätt inkognito när man själv bär den.
 
Haft min i 2,5 år nu och den känns lika kul idag som den dagen jag köpte den, och jag uppskattar den nog mer idag än då. Älskar också faktumet att den "inte syns på stan", på så sätt att man inte ser den särskilt ofta, samt att den är rätt inkognito när man själv bär den.
Härligt att höra, bådar gott 😀
Precis som du nämner så känns den rätt "under radarn". Ganska stor skillnad mot 226570, den har visserligen sin charm men inte alls samma tool känsla som tidigare modeller.
 
Tillbaka
Topp