Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Moderskeppet har landat1655 -79
Har hållt tillbaks med klockköp senaste tiden för att prioritera och kunna njuta mer av de som faktiskt köps. Efter sju månader känns denna fortfarande helt magisk.
I o f med tillagd easy link och två halvlänkar på ingång.
Härligt att höra, bådar gottHaft min i 2,5 år nu och den känns lika kul idag som den dagen jag köpte den, och jag uppskattar den nog mer idag än då. Älskar också faktumet att den "inte syns på stan", på så sätt att man inte ser den särskilt ofta, samt att den är rätt inkognito när man själv bär den.
Har haft både vit och svart 16570 innan, gillar dem båda. Så pass mycket att jag ville ha the grandfatherModerskeppet har landat
Tycker du polar 226570 inte hade gått under radarn?Härligt att höra, bådar gott
Precis som du nämner så känns den rätt "under radarn". Ganska stor skillnad mot 226570, den har visserligen sin charm men inte alls samma tool känsla som tidigare modeller.
För att vara en sport Rolex, absolut. Tänkte mer på att maxi-dial och caset sticker ut på ett helt annat sätt än tidigare modeller.Tycker du polar 226570 inte hade gått under radarn?
Provade båda faktiskt i Cph förra helgen och hade velat ha något mitt emellan storleksmässigt.För att vara en sport Rolex, absolut. Tänkte mer på att maxi-dial och caset sticker ut på ett helt annat sätt än tidigare modeller.
Exakt, hade den uppdaterade modellen kommit i 41 med samma design som sub’en (124060) så hade den varit ett mycket trevligt alternativ.Provade båda faktiskt i Cph förra helgen och hade velat ha något mitt emellan storleksmässigt.
Hade varit bra balans mellan tavla/boettExakt, hade den uppdaterade modellen kommit i 41 med samma design som sub’en (124060) så hade den varit ett mycket trevligt alternativ.
Den lumen kommer bli riktigt fin.Bumpar tråden lite, ingen NOS denna gången men en mkt fin t<25
Verkligen bra skick!Bumpar tråden lite, ingen NOS denna gången men en mkt fin t<25
Den där skojar man inte bort
Den där skojar man inte bort
Tror vi upplever det lite olika.Nej, den är riktigt bra
Såg förresten någon på TZ-UK som monterat en Pepsi på sin Polar. Vet inte om det redan varit uppe i tråden men jäklar vad snygg den var.
Någonstans, längre bak i tråden, la jag upp en bild på min Polar, med helsvart keramisk bezel. Tyckte det såg schysst utNej, den är riktigt bra
Såg förresten någon på TZ-UK som monterat en Pepsi på sin Polar. Vet inte om det redan varit uppe i tråden men jäklar vad snygg den var.
Tror vi upplever det lite olika.
Ja allt annat verkar ju onekligen vara sammaKänns uppfriskande att vi kan ha skiljda åsikter om något
Kan bara gratulera! Ser riktigt bra ut!Äntligen får man posta här efter att @SalvadorDali var så snäll och släppte vidare sin Polar
Fantastiskt nöjd!!!
Bara att gratulera! En av de absolut bästa Rolex-referenserna.Äntligen får man posta här efter att @SalvadorDali var så snäll och släppte vidare sin Polar
Fantastiskt nöjd!!!
Grattis, sitter perfektÄntligen får man posta här efter att @SalvadorDali var så snäll och släppte vidare sin Polar
Fantastiskt nöjd!!!