Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls, men lug holes är ju smidigt.Kanske en generell fråga, men hur stökigt är det att byta länk själv om man inte har lug holes?
3186 hade jag kunnat tänka mig, men hoppar gärna den graverade rehautenKör en Y serie (2002) med SEL och lug holes på min riktigt bra kombo.
Graverat rehaute och nyare verk (3186) är ju trevligt men kom fram till att just SEL och lug holes slog det.
Helt enig.3186 hade jag kunnat tänka mig, men hoppar gärna den graverade rehauten
Men fan den bilden fick det att rycka igen… för min då typ trettonde..Hakar på! Polaren tillbaks på handleden efter någon veckas frånvaro
Haha go for it! Du vet vad de säger, trettonde gången gillt!Men fan den bilden fick det att rycka igen… för min då typ trettonde..
Visst är 3186 trevligt men I mitt fall kände jag att förbättringarna var för små med tanke på vad man inte fick (lug holes). Och eftersom första iterationerna av verket dessutom hade lite barnsjukdomar så…3186 hade jag kunnat tänka mig, men hoppar gärna den graverade rehauten
Enig, menade mer om man kunde få Lug holes + 3186 annars tar jag lug holes alla dagar i veckan.Visst är 3186 trevligt men I mitt fall kände jag att förbättringarna var för små med tanke på vad man inte fick (lug holes). Och eftersom första iterationerna av verket dessutom hade lite barnsjukdomar så…
Aha, som jag förstått det så var modellerna med 3185 de sista med lug holes. Men instämmer det hade helt klart lockat.Enig, menade mer om man kunde få Lug holes + 3186 annars tar jag lug holes alla dagar i veckan.
Exakt, du har helt rätt. jag pratade om vad som skulle varit min perfekta exp2(som tyvärr inte existerar.)Aha, som jag förstått det så var modellerna med 3185 de sista med lug holes. Men instämmer det hade helt klart lockat.
Vårkänslor!Fredagsfeeling
Det röda blir grymt i sommarEfter nästan tre veckors väntan (vara halva tiden hos postnord...) så fick jag äntligen hem Horlogears Horloflex band. Vilken tycker ni passar bäst? Min egen röst hamnar på det grå
Grått alla dagar i veckan. Ser ut att vara bra kvalitet på banden?Efter nästan tre veckors väntan (vara halva tiden hos postnord...) så fick jag äntligen hem Horlogears Horloflex band. Vilken tycker ni passar bäst? Min egen röst hamnar på det grå
Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..Grått alla dagar i veckan. Ser ut att vara bra kvalitet på banden?
Upplever Polaren som grym på band.Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..
Banden var egentligen inte tänkta till Polaren. Tyvärr är Polaren inget strap monster i mitt tycke, och gör sig inte tillräckligt bra på något annat än originallänk alternativt jubilee. Svär jag i kyrkan nu?
Jag håller inte med dig, tycker att polaren gör sig bra på många olika band. Den svarta är däremot svårare.Jodå, de känns gedigna. Första gången jag testar något i detta material. Aldrig kört ex MN eller så..
Banden var egentligen inte tänkta till Polaren. Tyvärr är Polaren inget strap monster i mitt tycke, och gör sig inte tillräckligt bra på något annat än originallänk alternativt jubilee. Svär jag i kyrkan nu?