Var på en GTG i helgen och lyckades räkna mig till 6st Polars i rummet. Vi växer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit kul att träffas!
Japp det hade varit skoj. Vi får väl alla dra på oss grottdräkterna och köra en GTG i någon av Stockholmstunnlar.Hade varit kul att träffas!
Var för övrigt den mest representerade modellen folk hade med sig. Kul!
Stort grattis till nyförvärvet och välkommen!Äntligen får jag vara med i denna tråden efter nyförvärvet som hämtades ut idag. Trevlig helg!
Grattis till återkomsten! Det var länge sedan jag tappade räkningen på hur många gånger jag har köpt och sålt. Men den man har för tillfället är ju alltid en Keeper!Då var jag här igen, sjätte gången gillt, fjärde med en Polar ️
Kan vara snyggt att vara tydlig med vad som inte ingår. Med tanke på att orginal strap alt länk går på 5-10k ytterligare. Dvs om köparen vill ha allt original (vilket ofta är faller) så landar totalen på runt 30k.
Snyggt! Får väl också bidra @SalvadorDali , @RobinBanks @Gummo mfl. dags att bekänna färg
Den satt faktiskt på handleden idag
SEL kom väl aldrig med det låset? Men SEL och Swiss made producerades samtidigt, utbytt lås?Är det bara jag som känner att detta är ett hopkok med en Swiss made tavla men länken och spännet känns bra mycket äldre.
Exakt min tanke med. Min är en Y serie från 2002 med SEL. Även HEL länkarna kom med en annan clasp. Så detta känns som ett hopplock.SEL kom väl aldrig med det låset? Men SEL och Swiss made producerades samtidigt, utbytt lås?
Snyggt spottat, missade att den bilden inte hade några kronskydd hellerBild nummer fyra hör inte till annonsen, det är en helt annan klocka (femsiffrig DJ eller liknande) som saknar både fliplock och SEL. Zooma in på de övriga bilderna så ser ni att länken på 16570 har fliplock. SEL, lugghål och ”SWISS MADE” är rätt för K-serien.
Du har helt rätt. Ser nu när jag zoomar in att claspen ser korrekt ut på de tidigare bilderna. Alla kan göra fel men känns sådär seriöst om man lägger upp en klocka för 96k.Bild nummer fyra hör inte till annonsen, det är en helt annan klocka (femsiffrig DJ eller liknande) som saknar både fliplock och SEL. Zooma in på de övriga bilderna så ser ni att länken på 16570 har fliplock. SEL, lugghål och ”SWISS MADE” är rätt för K-serien.
Magiskt! Förjäkla bra den där, måste bli en igen någon gång.