Var det ett rubber b? Hur upplevde du det?Hade det på min gamla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det ett rubber b? Hur upplevde du det?Hade det på min gamla.
Yes det var ett Rubber B. Har ett Crafter blue på nuvarande. Tycker den största fördelen var att Rubber b är rätt mycket tunnare än andra gummin jag har testat så det sitter bättre. Sen hade det ju också helt perfekt passform mot klockan om jag minns rätt. När det kommer till känslan i gummit är det absolut bättre än Crafter blue men just den kvaliteten är kanske inte det viktigaste för mig(fkm eller vad det heter duger) mer passform och tjocklek. Bestämmer jag mig för att nuvarande 16570 är en keeper blir det ett nytt Rubber b som funkar med originallåset så man får ner tjockleken ännu mer.Var det ett rubber b? Hur upplevde du det?
Ser riktigt bra ut. Ska bara bestämma mig för vilken färg dåråNuvarande gummi på bilden. Har för mig att Rubber b följde boetten rätt perfekt till skillnad mot detta.
Lutar mot ett Rubber B men gillar lösningen från Everest med claspen och att man kan anpassa efter antal länkar. Är det någon här som testat och vad tyckte ni?Nuvarande gummi på bilden. Har för mig att Rubber b följde boetten rätt perfekt till skillnad mot detta.
Testat Everest tycker inte det gjorde sig lika bra klockan. Jag upplevde själva bandet som klumpigare.Lutar mot ett Rubber B men gillar lösningen från Everest med claspen och att man kan anpassa efter antal länkar. Är det någon här som testat och vad tyckte ni?
Curved End Rubber Strap for Rolex Explorer II Deployant | Everest Europe
Customize your Rolex Explorer II (Pre 2011) with Swiss-made rubber bands made out of the highest quality soft, pliable, and vulcanized rubber. Our curved end rubber straps fit the case of your Rolex perfectly with zero gap or jarring. This band fits REF 16550 & 16570.everestbands.eu
Tack bra inputTestat Everest tycker inte det gjorde sig lika bra klockan. Jag upplevde själva bandet som klumpigare.
Snyggaste natot jag sätt till en 16570Fortsätter på nato
Tack! Tycker att det är svårt att hitta rätt till svarta 16570 men detta tillsammans med nedanstående är jag nöjd med.Snyggaste natot jag sätt till en 16570
Var inte Polar-lös mer än en dryg vecka, denna gång blev det en från 2006
Den var tydligen för bra för att vara utan!
Se där!
Din gamla låter hälsa att han trivs bra i sitt nya hem!
Skarpt ex, grattis!@Limeee uttåg blev mitt intåg i gruppen