Visst, lite mer rassligt blir det ju. Positivt enligt mig då jag gillar vintage framför modernt.Hur är den med hollow endlinks? Blir ändlänkarna skramliga? Sitter och funderar viken årsmodell jag ska ha, endlinks, urverk, borrade luggar osv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst, lite mer rassligt blir det ju. Positivt enligt mig då jag gillar vintage framför modernt.Hur är den med hollow endlinks? Blir ändlänkarna skramliga? Sitter och funderar viken årsmodell jag ska ha, endlinks, urverk, borrade luggar osv..
Bra tänkt. Det är för få svarta på forumet IMO.F_n jag bara måste han en svart 16570! Så sjukt cool. Stealth wealth
Väldans snygg kombo du bära på där, får man fråga om vad det är för typ av band du köpt till?Det var på tiden att den här tråden startades..! 16570 aka sann tool watch. En av de bästa Rollarna som gjorts! Min på canvasband:
16570 Denna var med SEL och lugholes, tror m-serie, tidigt 2000-tal.Supersnygg, vet du vilket referensnummer just denna modell har? Frågar självklart "åt en vän", jag ska inte köpa några flera Rolex....
Jag har haft en vit 226570 men sålde den rätt snabbt. Lite för stor och lite för shiny för min smak så jag tror en sån blir perfektBra tänkt. Det är för få svarta på forumet IMO.
16570 är klart bättre IMO, oavsett färg.Jag har haft en vit 226570 men sålde den rätt snabbt. Lite för stor och lite för shiny för min smak så jag tror en sån blir perfekt
F_n jag bara måste han en svart 16570! Så sjukt cool. Stealth wealth
Jättefin! Men jag vill ha en något nyare med super luminova och kanske 3186..Köp min vet ja! Hade gärna behållt den men behöver lite deg till renovering.
Säljes/Bytes - Rolex Explorer 16570 | PB2
Hej KS! Har en fin Explorer 2 16570 från 98 med svart tritiumtavla. (SWISS-Tklocksnack.se
Jättefin! Men jag vill ha en något nyare med super luminova och kanske 3186..
Tack iaf