Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommenÄntligen kan jag ansluta på riktigt till denna tråd
Var först inne på en polar men provade denna i svart och blev helt såld. Sitter som ett smäck på handleden.
Älskar att den är så low key och den blir bara bättre och bättre.
Första vintage för mig. Som alla säger, denna blir en keeper
Kul att man testar allehanda lösningar, och att uret är så bra på nästan vad som helst…Tillbaka på nato
Håller med. Upplever den bäst på länk men gillar även nato, om färgkombinationen är rätt, och gummi. Svårare med läder.Kul att man testar allehanda lösningar, och att uret är så bra på nästan vad som helst…
Men känslan avgör vanligtvis.
Skakade sönder tavelpelare till en SKX när jag cyklade MTB för länge sen. Lämnar mekaniska klockor hemma när jag ska ut slira i skogen sen dess.Ja det är ju den aspekter. Vet faktiskt inte hur den skulle stå sig. Kanske bättre att ta det säkra före det osäkra och lämna den hemma.
Läskigt. Låter klokt.Skakade sönder tavelpelare till en SKX när jag cyklade MTB för länge sen. Lämnar mekaniska klockor hemma när jag ska ut slira i skogen sen dess.
Välkommen tillbaka! Vem servade du hos och vad fick du betala, ifall man får fråga.Tillbaka efter service, saknaden har varit stor
Tackar, det var Rob som servade och det blev dyrt, men så byttes fyra verkbryggor. Förmodligen inte servad på 20 år eller så. Lite märkligt med så omfattande skador då den gick fint med hög amplitud, innan den plötsligt stannadeVälkommen tillbaka! Vem servade du hos och vad fick du betala, ifall man får fråga.