Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att?Hade en på lån ett tag. Estetiskt tilltalande men kändes billig.
Länken?Hade en på lån ett tag. Estetiskt tilltalande men kändes billig.
För att?
Länken?
Vilket lås var det ?Länken och låset. Boetten och klockan i sig var det inget fel på men länken och låset kändes billigare än budgetmärken som man får nya för under 5k
Dock får man inte med charmen för 5kLänken och låset. Boetten och klockan i sig var det inget fel på men länken och låset kändes billigare än budgetmärken som man får nya för under 5k
Nu hade ju alla sportrollar samma länk innan den uppdaterades..Länken och låset. Boetten och klockan i sig var det inget fel på men länken och låset kändes billigare än budgetmärken som man får nya för under 5k
Jag gissar på att du inte har ägt/provat många vintage Rolex?Länken och låset. Boetten och klockan i sig var det inget fel på men länken och låset kändes billigare än budgetmärken som man får nya för under 5k
Dock får man inte med charmen för 5k
Nu hade ju alla sportrollar samma länk innan den uppdaterades..
+1 på alla dessa trådar som skapas. Listan är lång, dock är explorer 1 + 2 låååååååååååångt upp.Äh, va ni tvungna å starta den här tråden?! Jag var ju redan sugen på en 16570 och inte blev det bättre nu!
Ålder, servicebehov och b&p avgör. Priserna börjar vid 30 och strax under för 90-talarna utan b&p och okänd servicehistorik. 20-talarna med SEL något högre och högst ligger de senaste årgångarna med nya verket.Hur mycket ska man ge för en 16570 ungefär? De börjar ju vid ~28tkr på Chrono24, ligger ett gäng mellan 30-35 men majoriteten verkar ligga på 35-40tkr. Borde man misstänka någon baksida med de för 30?
Jag bytte bort min 16570 nyligen, 2007 och den verkade ha nya urverket (3186). Jag inser nu att det blir jävligt knivigt att hitta en likvärdig ersättare utan att ett stort hål i plånboken.Efter den här tråden ligger väl priserna + 5 K ...
BREAKING NEWS - Rolex Explorer II 16570 Vit är en TJEJKLOCKA.
Så, nu är priserna runt 30.000:- igen.
Känns som att bara för något år sedan låg de kring 25-28 här på K&S, även de verkar alltså rusat tyvärr.Hur mycket ska man ge för en 16570 ungefär? De börjar ju vid ~28tkr på Chrono24, ligger ett gäng mellan 30-35 men majoriteten verkar ligga på 35-40tkr. Borde man misstänka någon baksida med de för 30?
Ja har märkt det när jag kikar runt, bara att gratulera till de som köpte en dåKänns som att bara för något år sedan låg de kring 25-28 här på K&S, även de verkar alltså rusat tyvärr.