• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Har följt den här tråden ett tag och blivit övertygad om att jag måste ha en 16570, och idag slog jag till på en!
Kommer anfalla postiljonen varje dag tills klockan är här! Är ruskigt sugen och längtar verkligen efter att få klämma på min första Rolle!

Har följt den här tråden ett tag och blivit övertygad om att jag måste ha en 16570, och idag slog jag till på en!
Kommer anfalla postiljonen varje dag tills klockan är här! Är ruskigt sugen och längtar verkligen efter att få klämma på min första Rolle!
Grattis, bra val som första. Välkommen till klubben.

Din ursäkt är godtagen om du kastar upp lite mer bilder på nyförvärvet :)
IMG_0016.JPG

Håll tillgodo. Jag hoppas på att leva 40+ år. Och jag lovar att posta bilder löpande under alla år tills ni alla står vid min kista och sätter på brezelskyddet på klockan vid jordsättningen :oldman:

image.jpeg
Klämmer in mig på kvällskvisten, med min favorit i det lite modernare segmentet. Annars är det mer ur som har lite mer attityd som stimulerar mig. Men expo2an porlinsvita tavla och den lystern i olika ljus som den utstrålar, ja det blir inte i första taget som den lämnar hemmet.

Tillbaka
Topp