Told you!Ja, den här ska jag begravas med. Haha, hur fan kunde jag sälja den förra! Det fattar ju alla att man inte kan göra. Jag ber verkligen om ursäkt!! Ha ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Told you!Ja, den här ska jag begravas med. Haha, hur fan kunde jag sälja den förra! Det fattar ju alla att man inte kan göra. Jag ber verkligen om ursäkt!! Ha ha
Ja, jag vet. Men...Told you!
Vad ska du ha för den? Swishgränsen är höjd.Ja, jag vet. Men...
kommer aldrig släppa denna nu. Sista 5 siffriga sportklockan från Rolex. Vad fan tänkte jag?!? Får yrka på tillfällig sinnesrubbning eller nått?! Förlåt 16570 vänner. Se det som en dyr lärdom!
Grattis, bra val som första. Välkommen till klubben.Har följt den här tråden ett tag och blivit övertygad om att jag måste ha en 16570, och idag slog jag till på en!
Kommer anfalla postiljonen varje dag tills klockan är här! Är ruskigt sugen och längtar verkligen efter att få klämma på min första Rolle!
Snyggt! Och ja, precis. Drog ett PM till mannen ovan precis. En kompis föll i det berömda vittavlade-EXP-II-träsket när jag visade honom min & han är beredd på att öppna lädret.Nope, bytte bort den till @leben rätt så nyligen. Men saknar den speciellt när man flippar igenom denna tråden. Ser att du har halkat dit igen
Den e bortaSnyggt! Och ja, precis. Drog ett PM till mannen ovan precis. En kompis föll i det berömda vittavlade-EXP-II-träsket när jag visade honom min & han är beredd på att öppna lädret.
Din ursäkt är godtagen om du kastar upp lite mer bilder på nyförvärvetJa, den här ska jag begravas med. Haha, hur fan kunde jag sälja den förra! Det fattar ju alla att man inte kan göra. Jag ber verkligen om ursäkt!! Ha ha
Din ursäkt är godtagen om du kastar upp lite mer bilder på nyförvärvet
Ok, det kan jag väl gå med på.
Håll tillgodo. Jag hoppas på att leva 40+ år. Och jag lovar att posta bilder löpande under alla år tills ni alla står vid min kista och sätter på brezelskyddet på klockan vid jordsättningen
Amen på den! Ha en fin kväll!Ok, det kan jag väl gå med på.
Som sagt vi alla kan ha tillfällig sinnesförvirring, men nu börjar det ordna upp sig!
Jag dubbelpostar. Den här klockan är fan ultimat.
Jag dubbelpostar. Den här klockan är fan ultimat.
EXP II om länken från 114060 sitter på.Det brinner och Explorern och Suben ligger på olika sidor av rummet. Du hinner rädda en men inte den andra...vilken väljer du
Coolt! Vilket lås är det? Tänkte också köpa ett nytt lås!Jag dubbelpostar. Den här klockan är fan ultimat.
Grymt, det ser jag fram emot att få se!Beställde precis 2 rocka band till 16570 från rogart63 ska bli kul att se hur det blir. Beställde även två end pieces för att slippa mellanrummet. Och ett tudor style viklås.
Välkommen ombord på polarexpressen! Fin!Här kommer en till medlem till klubben!
Det är hela länken från min 114060. Vet ej referensnummer, men att köpa den separat är dyyyrt tyvärr.Coolt! Vilket lås är det? Tänkte också köpa ett nytt lås!
Ja, dyrt är ordet. Jag har ingen 114060 att plundra men det är ju en bra öppning...Det är hela länken från min 114060. Vet ej referensnummer, men att köpa den separat är dyyyrt tyvärr.
Välkommen tillbaka i tråden.