Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt!Bärs riktigt skönt på Rubber B. Rekommenderas
![]()
![]()
Du kommer inte ångra dig, happy huntingRiktigt snyggt!
Nu blev jag sugen på en vit Explorer II![]()
Jag har en Explorer 1 på ingång så det är inte aktuellt på ett bra tag. Den vita hade dock kompletterad bra så det blir kanske en i framtidenDu kommer inte ångra dig, happy hunting
Ja 20mm, grymmast vore dock ett tudor Nato till black bay 37 men den är 21mmNato- vilken storlek kör ni? 20?
Ja 20mm, grymmast vore dock ett tudor Nato till black bay 37 men den är 21mm
Ref: Steve McQueenVad är det för referensernummer ?
Tack och god fortsättning!!![]()
![]()
Är denna 216570 Black ny version av Explorer 2?Ref: Steve McQueenaka 1655
Nej det är urmodern. 16570 är en nyare version av 1655. 1655 är min graal men då dom vanligen börjar på 180 000kr har jag inte riktigt rådÄr denna 216570 Black ny version av Explorer 2?
Men finns det 1655 fortfarande?Nej det är urmodern. 16570 är en nyare version av 1655. 1655 är min graal men då dom vanligen börjar på 180 000kr har jag inte riktigt råd![]()
Finns gör dom men Rolex har sedan länge slutat producera dessa. Kolla C24.Men finns det 1655 fortfarande?
Va syndFinns gör dom men Rolex har sedan länge slutat producera dessa. Kolla C24.
JA!! Helt klart...Jaha! Nu har man nästan blivit fixerad vid denna klocka. Ni som har erfarenhet av både SEL och ickeSEL, motsvarar prisskillnaden (4-5k) känslan? Jag vet att svaret är högst subjektivt men måste ändå fråga.
Vänligen.
Jaha! Nu har man nästan blivit fixerad vid denna klocka. Ni som har erfarenhet av både SEL och ickeSEL, motsvarar prisskillnaden (4-5k) känslan? Jag vet att svaret är högst subjektivt men måste ändå fråga.
Vänligen.
Riktigt läckert! Vågar man fråga vad en ny länk går på?![]()
![]()
![]()
![]()
LYCKA!! Behöver jag säga något mer?!?
Då vet vi alla att 93250 länken passar på 16570 A serie. Har du en icke sel är det bara att sälja den och köpa en sel.
Okej. Det var väl investerat då, Snyggt!Ny länk kostar 13500kr den jag köpte var från 2008 och jag betalade €1000 men då sålde jag min 13150 (icke sel) för 7000kr. Men helt klart värt det.
Tack, men tala om inte om priserna för min fru...Okej. Det var väl investerat då, Snyggt!
Haha! That i will not do. Såvida hon inte är medlem här bör du kunna behålla hemligheten.Tack, men tala om inte om priserna för min fru...![]()