• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Dags för en Polarvit:)

IMG_7874.jpg

Nu har en såndär vit rackare gnagt i huvudet länge nog. Vem har en att sälja?...:arghh:
Ja, jo jag SKA lägga in en annons på Köpes också.

Å fan. Det såldes en fullset för en bit under 40 för någon månad sen dock. Men funderar på att testa att bli medlem i klubben :)
Det är en charmig klocka som jag fortfarande tycker är prisvärd. Att den sen inte har lika många beundrare som tex Sub och GMT gör att jag bara gillar min mer.

Det är en charmig klocka som jag fortfarande tycker är prisvärd. Att den sen inte har lika många beundrare som tex Sub och GMT gör att jag bara gillar min mer.
Håller med. Ska oavsett testa alla tre över tid, nu har jag bara kört moderna DJ och SubC men äldre submariner och explorer II och modern GMT står på kö. Priset på denna är ok eller?

Håller med. Ska oavsett testa alla tre över tid, nu har jag bara kört moderna DJ och SubC men äldre submariner och explorer II och modern GMT står på kö. Priset på denna är ok eller?
Det är alltid svårt med pris, fram för allt på Rolex där beg.priserna går upp konstant. Jag skulle tro att svarta utan tillbehör går för mellan 35 och 45 beroende på årsmodell och skick.

Tillbaka
Topp