UncleBear
Silver
Hyfsat nöjd men söker en Date Just eller längre armar. Kan inte tänka mig ett ur på vänster hand...Om det är den bästa vet jag ej men iaf en rolex trippel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hyfsat nöjd men söker en Date Just eller längre armar. Kan inte tänka mig ett ur på vänster hand...Om det är den bästa vet jag ej men iaf en rolex trippel..
En klockren trippelDet böljar och ändrar sig hela tiden men just nu känns denna trippel förbaskat trevlig! Stål, platina och vitguld.
Grymt snygg trippelNy trippel
Hyfsat nöjd men söker en Date Just eller längre armar. Kan inte tänka mig ett ur på vänster hand...[/
Okdå
Sponsrar första person som gillar min kvadruppel med en (porrig) Paul Smith klocka (Quarts). Tar ansvar för att sänka standarden på denna tråd.Okejdå, nöjd med min trippel men kontrar med en ryss. Fyra ur. Putin Style. Fortfarande avsaknad av längre arm. Inget slår dina klockor ändå. Somnar om inom kort. God natt!
Sponsrar första person som gillar min kvadruppel med en (porrig) Paul Smith klocka (Quarts). Tar ansvar för att sänka standarden på denna tråd.
Förlåt för felpost. Erbjudandet består. Tror att ni med tripplar avstår...Sponsrar första person som gillar min kvadruppel med en (porrig) Paul Smith klocka (Quarts). Tar ansvar för att sänka standarden på denna tråd.
Maximol kommer bli en lycklig ägare av en Paul Smith Quarts.Okejdå, nöjd med min trippel men kontrar med en ryss. Fyra ur. Putin Style. Fortfarande avsaknad av längre arm. Inget slår dina klockor ändå. Somnar om inom kort. God natt!
Förlåt men nu är det gjort.
Haha, ja det verkar så.Misstänker att @UncleBear hade lite söndagsfest igår.
Uppdaterad trippel, DD:n utbytt mot en Sub.
Uppdaterad trippel, DD:n utbytt mot en Sub.
Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman
Finns så många fina klockor jag vill testa. Frågan är, ska man sälja av den svarta, eller ska man helt enkelt spara pengar och köpa när man väl har råd, hm...
Anyways, håll till godo!
@OskarK
Sälj såklart. Tre klockor av samma modell... Bättre fantasi än så har du nog även om alla är grymma.Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman
Finns så många fina klockor jag vill testa. Frågan är, ska man sälja av den svarta, eller ska man helt enkelt spara pengar och köpa när man väl har råd, hm...
Anyways, håll till godo!
@OskarK
Handlar nog mest om att det hade varit roligt att spara den svarta till sonenSälj såklart. Tre klockor av samma modell... Bättre fantasi än så har du nog även om alla är grymma.
Spara ! Alltid spara, inte sälja något bara köpa flera (när man sparat klart såklart) !Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman
Anyways, håll till godo!
@OskarK
Spara ! Alltid spara, inte sälja något bara köpa flera (när man sparat klart såklart) !
Haha, grattis @maxmol! Kommer ihåg att jag dreglade över en liknande Paul Smith på Heathrow 2002...den var ganska mycket fulare än jag mindes den!
Spara 114060 då. Kör den hårt och serva innan han får den. Inga konstigheter.Handlar nog mest om att det hade varit roligt att spara den svarta till sonen
Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman
Anyways, håll till godo!
@OskarK
Stackars dig som bara har tre klockor. Ruggigt fina.Jag har bara tre klockor, Så de får bli dessa.
Hör av dig om du får för dig att sälja DD:n i framtiden!Nuvarande favorittrippel.
Så lika.... Men ändå så olika! Riktigt snyggtUppdaterad trippel, DD:n utbytt mot en Sub.
Jo, lutar åt detSpara 114060 då. Kör den hårt och serva innan han får den. Inga konstigheter.