• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

image.jpg
Om det är den bästa vet jag ej men iaf en rolex trippel..
Hyfsat nöjd men söker en Date Just eller längre armar. Kan inte tänka mig ett ur på vänster hand...
image.jpg

Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman :)
Finns så många fina klockor jag vill testa. Frågan är, ska man sälja av den svarta, eller ska man helt enkelt spara pengar och köpa när man väl har råd, hm...

Anyways, håll till godo!
@OskarK

image.jpg
image.jpg

Grymt fint! Snygg presentation med :) Helt klart coolt att behålla alla tre men det är även kul att testa annat ;)

Finns så många fina klockor jag vill testa. Frågan är, ska man sälja av den svarta, eller ska man helt enkelt spara pengar och köpa när man väl har råd, hm...

Anyways, håll till godo!
@OskarK

image.jpg
image.jpg
Sälj såklart. Tre klockor av samma modell... Bättre fantasi än så har du nog även om alla är grymma. :D

Anyways, håll till godo!
@OskarK

image.jpg
image.jpg
Spara ! Alltid spara, inte sälja något bara köpa flera (när man sparat klart såklart) !

Tillbaka
Topp