Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suverän!En rolig blandning.
![]()
![]()
![]()
![]()
Så blev utfallet i stället. Är fortfarande riktigt sugen på en Breitling Pistage men då får omegan ut i stället vilket inte känns helt 100. Vill helst inte ha två kronografer.Eller stämpla ut med denna? Kluven men rätt befogat
![]()
Mysig tritiumtrioSå blev utfallet i stället. Är fortfarande riktigt sugen på en Breitling Pistage men då får omegan ut i stället vilket inte känns helt 100. Vill helst inte ha två kronografer.
![]()
Tack snälltMysig tritiumtrio![]()
Nu har jag gått och saknat min gamla skx013 enda sen jag såg ditt inlägg i förmiddags. Är det vit text på divers 200m?Jag vet inte om den här trippeln är speciellt rolig, unik eller spännande men den är ändå min favorit!
Undrar dock vad som skulle vara den upperbara nr4 om detta skulle utökas till en kvartett.
![]()
Nej den är fortfarande lite gul. Den har bleks hårt med tiden. Jag tror att den är från tidigt 2000-tal och köpt för 1500 på ebay för snart 10 år sedan.Nu har jag gått och saknat min gamla skx013 enda sen jag såg ditt inlägg i förmiddags. Är det vit text på divers 200m?
Jag hade nog tänkt mig ngt som är mer kostymigt som nr 4.Jag vet inte om den här trippeln är speciellt rolig, unik eller spännande men den är ändå min favorit!
Undrar dock vad som skulle vara den upperbara nr4 om detta skulle utökas till en kvartett.
![]()
Jag hade en där texten var helt vit. Det var också en från tidigt i produktionen.Nej den är fortfarande lite gul. Den har bleks hårt med tiden. Jag tror att den är från tidigt 2000-tal och köpt för 1500 på ebay för snart 10 år sedan.
Håller med. Tanken var en mer specifik trippel med ett tema snarare än 3 randomklockor…Tråkig trådflytt. Skapas för få intressanta, och när det väl görs så klumpas de snabbt in i de generiska långkörartrådarna för att sen åter försvinna in i tomma intet..
Nåväl..
Land-vatten-hav:
Frontar denna. Tre klockor ur samlingen som används frekvent, och gör sig väldigt bra i flera olika sammanhang.
Sinn Klassik 12 på custom strap från @Ragnr.
Seiko Alpinist på strap från REM.
Rolex Submariner
Haft mer renodlade flygare i olika omgångar, och kommer garanterat komma in fler framåt. Men just nu är Klassik 12 mest pilot-DNA hos mig iaf.
Byt ut seamastern mot en cartier santos så har du den perfekta trippeln, enligt min åsikt.