Den är den enda kvar från när bilden togs så den lär stanna ett tag till. Numera ser det ut så härHör av dig om du får för dig att sälja DD:n i framtiden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är den enda kvar från när bilden togs så den lär stanna ett tag till. Numera ser det ut så härHör av dig om du får för dig att sälja DD:n i framtiden!
Vilken används mest?Snurrar nog mest runt på dessa tre...
Snurrar nog mest runt på dessa tre...
Det är ganska jämnt skägg mellan Ingyn och Explorern. Båda skriker efter min uppmärksamhetVilken används mest?
Den är den enda kvar från när bilden togs så den lär stanna ett tag till. Numera ser det ut så här
Inte den bästa, men det var ändå kul att få fota de tre tillsamman
Finns så många fina klockor jag vill testa. Frågan är, ska man sälja av den svarta, eller ska man helt enkelt spara pengar och köpa när man väl har råd, hm...
Anyways, håll till godo!
@OskarK
Kluven. Alla är ju speciella på sitt sätt, men jag undrar om inte Hulken ligger mig varmast om hjärtat ändå. TT fick vara först, för att den var nyastSå lika, men så olika ändå.. Grym sub trio.
Kul att du verkar rangordna klockorna, gissar att favoriten är tvåton då den är högst?
Bjuder in på en uppdaterad trippel idag! 118206, 3800, 15202
Ja, vad säger man, full pott helt enkelt!Bjuder in på en uppdaterad trippel idag! 118206, 3800, 15202
Ingen tråkig trippel. Men du har ju en hel del roliga tripplar.Bjuder in på en uppdaterad trippel idag! 118206, 3800, 15202
Game over.Bjuder in på en uppdaterad trippel idag! 118206, 3800, 15202
Snyggt! Triss i GMT
Tack! Lite småtråkig trio egentligen men jag är nöjd, heheSnyggt! Triss i GMT
Sa nån GMT?
Fantastiskt!
Inte game over, Game on !Game over.
Bra trio! GMT Master är min absoluta favoritklocka. Nu behöver du bara en fin 1675
Härligt WIS-igt! Sälj 116710LN och köp en fin 1675 som sagt, och byt till Coke på den pepsin du har!
Inte alls, tycker att du har mycket bra smakTack! Lite småtråkig trio egentligen men jag är nöjd, hehe