Mike
Silver
Tackar! Det är en Friedrich 23 boxVäldigt fin trippel! Härlig färg på kuddarna till klocklådan. Vad är det för förvaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Det är en Friedrich 23 boxVäldigt fin trippel! Härlig färg på kuddarna till klocklådan. Vad är det för förvaring?
Underbar trippel!!!!Denna är jag nöjd med ett litet tag till. 16600 skall ut till förmån för en "Great White"
Ny trippel
Trevlig trippel det där. Vilken får mest handledstid? @OskarKNuvarande trippeln
TackStekigt kakel!
Gott att du säkrar successionen redan nuSätta upp den i barnrummet? Det ska börjas tidigt
Tackar! Det är en Friedrich 23 box
Trevlig trippel det där. Vilken får mest handledstid? @OskarK
Den är helt ok. Låset på den är dock av riktigt usel kvalité.Tack! Verkar vara ett prisvärt alternativ
Så det är PP:n som värmer hylla då?Tackar! Sen SDn kom har nog den fått mest tid. Innan dess var det Huklen.
Feet och väldigt rolig trippel! Tror du nån stålbit från Seiko Tuna passar?Btw, du borde byta ena automataren mot en Quartz så det är lite mer variation3 X Scubapro
En liten Scubatrippel så här i vinterrusket.
Som ni ser är den bortre den ganska ovanliga som ska ha shroud vilken dessvärre saknas.
Tips på var man kan hitta en mottages tacksamt.
Ha det gott.
/Kristofer
Det kanske kommer vad det lider Är tyvärr alldeles för sällan den får komma fram. Har nog inte haft den framme sedan den var påUnderbar trippel!!!!
Jag skulle gärna vilja se fler bilder på den dubbelröda
Grym trippel. Och en Great White skulle sitta som en smäck där. Den dubbelröda blir nog deppad av att ligga i bankfack, bär den!Denna är jag nöjd med ett litet tag till. 16600 skall ut till förmån för en "Great White"
Den trippeln är inte dum alltså. Riktigt fet!Dessa tycker jag täcker de flesta behov jag har
Plaska, sprätta runt i kostym och ta tid på äggkokningen.
Hahahaha! Att konsolidera din samling är nog en av de bästa sakerna du har gjort!Dessa tycker jag täcker de flesta behov jag har
Plaska, sprätta runt i kostym och ta tid på äggkokningen.
Så det är PP:n som värmer hylla då?
Tycker aquanauten är galet nice så för mig ter det sig underligt att den inte hamnar åtminstone på top 2
Den ena automaten har jag köpt och sålt till brorsan ett par gånger, så han har option på den och jag kan ju inte riskera att bli utan helt. Annars hade byte till en Quartz kännts rätt lockande. Tuna-shroudarna passar inte, redan kollat. Håller på att donar med en ritning så ska en polare få svarva lite rostfritt... Men original är ju alltid original så den jakten fortsätter.Feet och väldigt rolig trippel! Tror du nån stålbit från Seiko Tuna passar?Btw, du borde byta ena automataren mot en Quartz så det är lite mer variation
Du är alldeles för snäll mot din brorDen ena automaten har jag köpt och sålt till brorsan ett par gånger, så han har option på den och jag kan ju inte riskera att bli utan helt. Annars hade byte till en Quartz kännts rätt lockande. Tuna-shroudarna passar inte, redan kollat. Håller på att donar med en ritning så ska en polare få svarva lite rostfritt... Men original är ju alltid original så den jakten fortsätter.
Quartz har ju onekligen sina fördelar, men jag är tveksam till att den tunna boetten klarar de krav man ska kunna ställa på en toolwatch.Du är alldeles för snäll mot din bror
@Grafton retar mig för att min quartzare är klen så ibland får jag för mig att automat är bättre
Oavsett så sitter du på KS bästa trippel och det ät bara gratulera!
Kul svarvprojekt förn hemslöjdsdelen! Posta lite bilder
Fin trio det där!Chronotris
Så sjukt fina klockor!Jag har bara en trippel att bjuda på Svin nöjd i alla fall!