Inte vara ledsen. Du är fortfarande bra men ditt människovärde var lite högre på den tiden...Jag var en bättre man då. Nu vet jag inte vad jag är längre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte vara ledsen. Du är fortfarande bra men ditt människovärde var lite högre på den tiden...Jag var en bättre man då. Nu vet jag inte vad jag är längre...
Lådans favoriter just nu
16660, 94010, 1601
Har du fler moët ice på lager hemma? Om du vill göra mig en tjänst så köper jag gärna en så jag slipper beställa från EnglandNöjd med min trio inför helgen
Sorry, jag har dessvärre inte flerHar du fler moët ice på lager hemma? Om du vill göra mig en tjänst så köper jag gärna en så jag slipper beställa från England
Edit: sorry för ot
Vad är din bästa trippel om detta inte är det?Inte min "bästa", men dock en trippel.
/j
Äh, inte alls dålig.Vad är din bästa trippel om detta inte är det?
Ref på DJ? Riktigt fetMin nuvarande favvotrippel
Ref på DJ? Riktigt fet
Fet bild på en fet trippel!Kompletterade med en Air King i veckan, så nu är trippeln perfekt .....
Kompletterade med en Air King i veckan, så nu är trippeln perfekt .....
Wow snygga.! Gillar inte datum.?Kompletterade med en Air King i veckan, så nu är trippeln perfekt .....
StenhårdaCamel Trophy, när den är som bäst!
Favoriten bland SUPERCHRONO är denna med Guldtavla!
Har det mesta täckt med dessa tre, beater, vardags och dress. Sinnen ska bytas ut emot en Flieger inom kort sen är den ultimat.
De där får mig att överväga att göra en avstickare mot Omega
Ursäkta frågan, men är det där verkligen en Breitling?
Du är ursäktad. Det är en 9121Ursäkta frågan, men är det där verkligen en Breitling?