Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lange, JLC och Breguet..
Lange, JLC och Breguet..
Tack mannen! Inte riktigt ute ur träsket, finns några stycken kvar @jarrebarre99Underbar trio! Snacka om att vara ute ur Rolexträsket
Finns några fler i gömmorna @ChamiJävlar här har det hänt saker! Hur ser samlingen ut nu?
Tack mannen! Inte riktigt ute ur träsket, finns några stycken kvar @jarrebarre99
Fet Breguet!
Lange, JLC och Breguet..
Tack! Tror bara att den går att få med gummi tyvärr.Fet Breguet!
Kommer med läder också?
Haha vafan, du äger ju bara en av de.
Yes, farsans sub och smp men som sagt så delar vi på allt. Skön dykartrippelHaha vafan, du äger ju bara en av de.
Jag hoppas det bara gäller klockornaYes, farsans sub och smp men som sagt så delar vi på allt. Skön dykartrippel
Sjukt koola sifferindex, speciellt nollan i 10.Vintagevariation!
Japp, det var just det som fick mig att köpa den första! Älskar siffrorna, och speciellt nollan.Sjukt koola sifferindex, speciellt nollan i 10.
tudor bb eller omega seamaster, vilken föredrar du?
Tack. Båda är fina men gillar inte länken på omegan så när jag har båda hemma så blir det alltid tudorn som hamnar på handleden. Känns mer allsidigtudor bb eller omega seamaster, vilken föredrar du?
fin samling btw.
Grym samling!Lite tripplar ur min samling
Grym samling!
Tunga grejer, härligt att se!Nuvarande Rolex trippel som jag är rätt nöjd med, Stål, Guld, Platinum