WeltklasseMin nuvarande favorittrippel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WeltklasseMin nuvarande favorittrippel
Nja. En bra börjanWeltklasse
Dagens trippel
Beads of rice är bara det snyggaste som finns145.012 -67, Zenith A782 -71, Enicar Sherpa -64
Svart, vitt, färg... Flat, Lobster, BoR, kul med variation.. Två av de absolut bekvämaste länkarna som finns är representerade. Tror ni anar vilka dessa är
Sicken P-rulleSkulle klara mig rätt länge på bara dessa tre.
Men dra en gräns!Skulle klara mig rätt länge på bara dessa tre.
Jag drog den ju precisMen dra en gräns!
Fantastisk trippel! Vilken används oftast? @TomBDagens trippel
Topp!Sub C har vært med meg siden 2010 og er den som brukes mest av alle klokkene.
fantastiskt jävla bra. Maxicaset är inte att leka med.Dagens trippel
Inte så illa pinkat!Känner mig väldigt nöjd med min nuvarande trio! Inga fler köp under april !
Inte så illa pinkat!
3x Certina. Här är mina tre Certinaklockor. Från vänster DS 1, DS Action Diver och nytillskottet DS Automatic Chrono.
Tack. Jo jag tycker det. Väldigt nöjd med alla tre faktisktVälbalanserad samling.
Känner mig väldigt nöjd med min nuvarande trio! Inga fler köp under april !
Rolig och bra trio! =) Suktat efter alla tre stundtals
Känner mig väldigt nöjd med min nuvarande trio! Inga fler köp under april !
Riktigt genomgrym och mångsidig trio! Den där rödsubben går inte av för hackor precisHar äntligen en värdig plexitrippel. (Som ni kan se deltidsknäcker jag som fotograf!)