Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du väl börjat så går det ju inte att stanna vid tre
Dress - JLC Master Control
Sport - Rolex Turnograpgh
Beater - Nezumi Tonnero
Men räcker tre? Känner ”behov” av dykare…
Longines big eyeFörslag på kul, prisvärd, chronograph?
Stilig!Longines big eye
En av variant av omega swatch klockorna som lanserades nyss kanske? Lär dock dröja ett tag innan de går att köpa till retail. Men kan vara värt sin väntanFörslag på kul, prisvärd, chronograph?
Helt och hållet min tanke också!En av variant av omega swatch klockorna som lanserades nyss kanske? Lär dock dröja ett tag innan de går att köpa till retail. Men kan vara värt sin väntan
Riktigt fin trippel där!En trippel i glädje
En trippel helt i min smak - gratulerar till den!Beater/bad är en blå Seiko Solar kvarts SBDN079
Fredagsklocka och dressigare är en tunn Stowa Marine 36 handjagad
Vardag Rolex Explorer 124270
Solar kvarts bytt mot en tonfisk. Annars intakt.En trippel helt i min smak - gratulerar till den!
Att sen Explorern är den enda Rolex jag tycker är riktigt snygg (gulp!) gör inte saken sämre...
Den där Antarctic Spider är riktigt snygg! Beställt från deras webbplats?Nivada trippel
Den är jättefin. Blivit lite av en favoritDen där Antarctic Spider är riktigt snygg! Beställt från deras webbplats?
Sjukt trevlig trippel!Den trippel som används mest nu. Resten är mest lådvärmare. Seiko SPB147, Chronoris Movember och Big Crown Movember. Knepigt att det blivit tre med guldvisare mm. Jag trodde bara jag gillade stål? Retroinspirerat från tre olika decennier dessutom. Borde lära mig att uppskatta något modernare?
Fin trippel, och bra synk på g-shocken och Sinn
Pluspoäng för synkade sekunderVäldigt nöjd med dessa tre!
Mycket trevlig! vilken får mest handledstid?Väldigt nöjd med dessa tre!
Mycket trevlig! vilken får mest handledstid?