De vete tusan.Very nice. Vågar du ta X-33an till stranden?
Men det är ju det jag har Ploprof till. Så varför rymdklocka i vattnet?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De vete tusan.Very nice. Vågar du ta X-33an till stranden?
Öva tyngdlöshetDe vete tusan.
nä, såklart. Men X-33 har ju en del trevliga funktioner man kan ha nytta av i vardagen men det är ju knepigt att använda dem om man måste ta av klockan så fort det finns risk för väta I alla fall för mig som gillar att ha mina klockor i vått och torrt.De vete tusan.
Magisk trippel!Bästa vet jag inte, men en trippel åtminstone
Räcker med patinerad lysmassa!En färglös men trevlig Omega-trippel
Det har du så rätt i, även om det är betoning på ”lite”Räcker med patinerad lysmassa!
Du har ju även lite rött & oranget
Explorern brukar kunna ha den effektenTrippeln som roteras mest just nu. Men om jag ska vara helt ärlig så blir det väldigt lite rotation sen Explorern landade..
Explorern brukar kunna ha den effekten
Fin trippel
Instämmer helt! Hade det inte varit för @Cosmo så…..Exakt Liiite ditt fel att jag köpte den också efter bilderna i Exp-tråden
Vid närmare eftertanke bär nog du delat ansvar med @Cosmo i detta fallet
Sorry, trodde jag var i explorer-tråden pga erat jäkla snack
Glad to help