• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

få pengar att växa.

Satt med lite fingerprint sen några dagar tillbaka. Sålde dock av nu på 269kr. Får se om jag lär ångra mig eller inte...

Hoppade av strax över 200:-
Hade dålig koll på aktien och förstod nog inte riktigt storheten i den. Tror inte jag gör det fortfarande iofs...

Vad tror ni om att lägga in en större summa (500K) på investmentbolag? t ex Industrivärlden, Kinnevik, Investor eller Ratos?

Vad tror ni om att lägga in en större summa (500K) på investmentbolag? t ex Industrivärlden, Kinnevik, Investor eller Ratos?
Jag tror att det är alldeles avhängigt av din riskvillighet och tidshorisont. Men om du måste fråga the Internetz rekommenderar jag en fondlösning istället. T ex Spiltan har en investmentbolagsfond. Blanda den med en kort räntefond eller likviditet beroende på din riskvillighet.
Personligen har jag svårt att se några stora outnyttjade värdestegringar i svenska OMXS30 nuläget.

Vad tror ni om VW aktien?
Screenshot_2015-09-23-22-21-36.png
köpa när det är som billigast :) men inte än kanske ;-)

fpc alltså, sålde ut mig alldeles för tidigt, suck... funderar på att köpa in mig igen. Kommer det någon rekyl? hm...

Om ni vill ta en paus... vänta till oktober, då kommer hela börsen att vara röd. Passa på att fynda billiga aktier då.

Tillbaka
Topp