romanov
Silver
Det är lätt att vara efterklokTro mig, jag grämer mig dagligen över att jag inte tankade mer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är lätt att vara efterklokTro mig, jag grämer mig dagligen över att jag inte tankade mer![]()
Sitter och velar om jag ska göra detsamma faktiskt...åhh denna ångestSatt med lite fingerprint sen några dagar tillbaka. Sålde dock av nu på 269kr. Får se om jag lär ångra mig eller inte...
Sjukt svårt att avläsa.. Kommer säkert bli en liten kursnergång senare idag eller imorgon på grund utav vinst hemtagningar. Kanske köper in sig igen.. Fan, svårt med aktierSitter och velar om jag ska göra detsamma faktiskt...åhh denna ångest![]()
Man börjar tänka att ett par kronor till inte är så svårt... Riskfyllt men samtidigt där pengarna ärHar tänkt att sälja av på runt 300, men ja, svårt, man blir girig...
Man börjar tänka att ett par kronor till inte är så svårt... Riskfyllt men samtidigt där pengarna är![]()
Verkligen! Just nu glad att jag sålde ut mig på 269kr.Vilken Jojo-aktie!!
Jag tror att det är alldeles avhängigt av din riskvillighet och tidshorisont. Men om du måste fråga the Internetz rekommenderar jag en fondlösning istället. T ex Spiltan har en investmentbolagsfond. Blanda den med en kort räntefond eller likviditet beroende på din riskvillighet.Vad tror ni om att lägga in en större summa (500K) på investmentbolag? t ex Industrivärlden, Kinnevik, Investor eller Ratos?
Vad tror ni om VW aktien?
köpa när det är som billigast![]()
men inte än kanske ;-)
Fingerprint fortsätter tuffa på.. Vilken framgångssaga, hitintills iaf![]()
Känns ju som att det där kan gå lite hur som helst.. Som allt annat iof![]()
Vad tror ni om gaming corps? Känns spontant att man kan hoppa på allt avanzamannen hypar. Bara själva hypen får ju skiten att raketa sen ser man till och sälja av innan folk börjar tänka efterMan vänjer sig![]()
Ja fan vad trött man blir....fpc alltså, sålde ut mig alldeles för tidigt, suck... funderar på att köpa in mig igen. Kommer det någon rekyl? hm...
Så som börsen går nu är jag lite inne på samma sak, köpa något kul och ha det ett tag för att sedan ge sig in på börsen när det börjar bli mer stabilt (om det nu händer och hur man nu ska kunna veta när det händer)Funderar på att göra mig av med aktierna och köpa något roligare för pengarna.
Typ vintage-klockorFunderar på att göra mig av med aktierna och köpa något roligare för pengarna.
Efter nyheten om hur det påverkar Tysklands ekonomi.Hmm, när ska man köpa in sig hos VW, det är frågan.
Hmm, när ska man köpa in sig hos VW, det är frågan.