FlipSwede
Guld
Bosatt i USAHur har du köpt de då? Eller du gjorde det innan nya lagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bosatt i USAHur har du köpt de då? Eller du gjorde det innan nya lagen?
FuskBosatt i USA
Med din stiliga profilbild sa ser det ut som om du ocksa passar bra har..
Bosatt i USA.Hur har du köpt de då? Eller du gjorde det innan nya lagen?
såg nu att han redan svarat åt mig men så äre
Citerar migsjalvsåg nu att han redan svarat åt mig men så ärehaha!
För övrigt, varför är ETFer bannade i EU? Finns det någon speciell anledning ärligt talat?
Får se vad som händer men kommer defenitivt hålla ett öga på den. De som har barn eller yngre syskon vet nog antagligen hur stort Roblox är.Har legat utslagen hela helgen så märkte först idag att Roblox går live på onsdag.
Fler än jag som kommer trycka in sig hyfsat snabbt?
Får se vad som händer men kommer defenitivt hålla ett öga på den. De som har barn eller yngre syskon vet nog antagligen hur stort Roblox är.
Att de gör en DPL/DPO gör det en bra bit mer attraktivt enligt mig, inte massor mer istitutioner som tar alla aktier. Utveckligen samt det lite Youtube liknade affärsmodellen kommer nog göra susen för dem lite längre fram.Jag har inga egna barn men syskonbarn och massor med barn i umgängeskrets har ju resulterat i att man upptäckt det. Tror absolut de kan gå oerhört bra framåt.
https://www.fool.com/investing/2021/03/04/why-roblox-stock-most-excited-to-buy-in-march/ är lite spännande läsning för er som inte är sugna på att gräva igenom deras IR sida.
Fick inte tilldelning.Tack, har inte häller hört något. Men det bör komma i veckan...
Jag ´fick inte några häller.Fick inte tilldelning.
Bra drag i OMX30 idag. Typiskt att det gick upp så jäkligt idag när man köpte in sig på de aktierna(fonderna släpar ju en dag). Men bättre än i slutet på förra veckan.
Någon mera som köpt ”gubbaktigt” idag![]()
Är gubbaktier sådana där man inte kan läsa om Diamond handsoch To the moon
på Placeras forum?
![]()
Nu ligger ju olika delar av världen olika långt fram i utvecklingen men jag har verkligen svårt att se att ett kontanthanteringsföretag har framtiden för sig.Loomis har seglat upp som mitt största innehav. Tickar på fint idag. Köptes på lösa grunder som en av de aktier som tappade mycket i mars men som vid en återgång till det mer normala rimligtvis borde återhämta sig fullt ut men till skillnad från mycket annat inte gjort det än.
Nu ligger ju olika delar av världen olika långt fram i utvecklingen men jag har verkligen svårt att se att ett kontanthanteringsföretag har framtiden för sig.
Skulle velat läsa men den pop-up som kommer gör att jag skipparhelt ok artikel för er som är nyfikna på vad PLTR gör egentligen. (inte lång)
![]()
Palantir's Technology Is More Disruptive Than Anybody Realizes - Palantir Technologies (NYSE:PLTR)
Palantir (NYSE: PLTR) has been a name both loved and hated, bought and shorted, talked about and forgotten. The real question for investors here is, what will my returns look like one, five, or 10 years from now?www.benzinga.com
Jag sålde av Scandic, Royal caribbean och Boston pizza igår. Allting med typ 40% upp så det var ju ok. Inga stora pengar vi pratar om tyvärr dock.Den senaste månaden har inte varit kul. I princip alla mina innehav, mycket tech, har backat rejält och frågan är när vi når botten.
Sitter på rätt mycket torrt krut och det kliar i fingrarna men har köpt långt innan botten så många gånger så nu gäller det att ha tålamod.
Skulle velat läsa men den pop-up som kommer gör att jag skippar
Tycker också den lät märklig. Alla kan ju få nått att låta bra. Men jag har kvar mina ändå. Tänker ju inte sälja med förlust100% köpt artikel?
100% köpt artikel?
Stort tack för att du klistrade den oavsettdet tror jag inte, stod inget om att det var det i alla fall. brukar göra det när det är betalt artikel, men vem vet.. jag tyckte det var bra och kortfattat förklarat vad bolaget gör bara.