Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får se hur den går i början. Sen läsa på lite mer om det är värt ett innehav på riktigt.Dött här också. Men jag gissar att många inte hoppar på i morgon vid börsstart utan bara är ”gratisätare” likt mig som vill åka räkmacka. Vad tror vi?
Vid relativt stora nedgångar där marknaden reagerar lite väl hastigt är det inte ovanligt att de som tror på bolaget fyller på med mer dagen efter och det är också ett läge att gå in om man stått utanför aktien.Tack för svaret, det var uppgången jag hade funderingar kring. Försöker bilda en lite bättre bild kring vad som påverkar även om jag enbart har fonder och inte är inne kortsiktigt så vill man ju ändå förstå fast det är lite obegripligt för mig iallafall då den senaste veckan har varit varannan dag röd/blå
Tror precis likadant. Teckna, hoppas på tilldelning, sälj in om en timme. Talas ju ofta om "gratispengar" och det har väl varit så med IPOer senaste tidenDött här också. Men jag gissar att många inte hoppar på i morgon vid börsstart utan bara är ”gratisätare” likt mig som vill åka räkmacka. Vad tror vi?
Nej inte direkt. Jag ville egentligen ha Idun. Blir säkert bra med ACQ men om den går upp så säljer jag och avvaktar. Finns annat jag vill köpa.Blir intressant att se vad som händer med kursen. Den borde väl inte röra sig så mycket nu innan man vet vad som ska köpas. Är planen att köpa på dig mera @JensBP
Kanske låter drygt men att sälja när det rör sig om någon eventuell tusenlapp i vinst är inget jag pysslar med.Hur många av er säljer direkt? Och tror ni, baserat på att tilldelningen verkar så bra, att kursen kommer sticka iväg?
Diamondhands!Alla som tecknat sig via Avanza har fått tilldelning.
Ni som tecknat, håll och sälj på rykte.
Alla som tecknat sig via Avanza har fått tilldelning.
Ni som tecknat, håll och sälj på rykte.
Jag sålde iallafall. Tog ut feeeeet vinst på några hundra. Två gratisstockar snus kan man säga.Kanske låter drygt men att sälja när det rör sig om någon eventuell tusenlapp i vinst är inget jag pysslar med.
Genierna på Placera är igång nu och spekulerar i bolag som ska köpas upp. Northvolt är ett förslag men 3.5 miljarder är väl inte ens 10% av vad det bolaget värderas till
Tror det blir ett intressant forum att följa för den som vill ha sig ett gott skratt.
15kr nästa torsdag enligt placeracalmark går bra på senare tid. vet att vi är några få som äger aktien här. blir spännande med allt som händer efter påsk.
även gott att stillfront verkar h stenhård stöd runt 80 sek. vart svettigt där ett tag..