• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Första utlandsresan med en klocka man bryr sig om

Köp en billigare klocka för sena kvällar?

• Totala väljare
    122
Fast du skrev Asien, Afrika och sydamerika. Sen väljer du ut Brazilien som exempel.
Det finns väldigt väldigt få länder i Asien där du behöver överväga att inte flasha en klocka. Jag är överlag avsevärt mycket mer trygg i Vietnam än Stockholm. Betydligt mer trygg i Hongkong än Göteborg osv.

Din kommentar var rätt svepande och överdriven.
Jag skrev varken Asien, Afrika eller Sydamerika - det var användaren Criss Cross. Brasilien tog jag upp som exempel då det som bekant ligger i Sydamerika - och som jag också nämnde handlar det om att vara street smart och inte sticka ut alltför mycket, oavsett vart i världen man är.

Jag skrev varken Asien, Afrika eller Sydamerika - det var användaren Criss Cross. Brasilien tog jag upp som exempel då det som bekant ligger i Sydamerika - och som jag också nämnde handlar det om att vara street smart och inte sticka ut alltför mycket, oavsett vart i världen man är.

My bad!

Tillbaka
Topp