Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det som är synd är (misstänker jag) att de översta hyperströsslade klockorna kommer köpas för att sedan aldrig användas.
Är detta en restaurang som de har inne i fabriken?Känner mig bakis nästan av alla fantastiska intryck.. så får lägga ut bilder på den fantastiska lunchen som höll michelinklass!
Stämmer!!Är detta en restaurang som de har inne i fabriken?
Fett. Redig jävla klomp den där gyrotourbillion-tanken.
Att ha en sekundevisetickande automat, nja.Fett. Redig jävla klomp den där gyrotourbillion-tanken.
Ser som du säger ut som en stjärnrestaurang. Inhousemat alltså? Ha så kul och njut av klockor och matStämmer!!
Rendez-vous alltså, vilka läckra klockor.
Som tur är finns ingen butik i fabrikenVilka bilder, ser ut som ni hade trevligt.
Nu tull den stora frågan, var det någon som köpte något?
Ja! Den är så fin. Trodde jag visste vad jag ville ha, men med deras kollektion så blev jag återigen lite villrådig, de har helt enkelt mycket bra ur... men jag landar i M eller L. Men varför skynda
Tack själv!! Det här gör jag gärna om!!Tack till @Nymans Ur 1851 och Krons ur för en alldeles underbar resa!
Stort tack till hela gänget som var med också, hade inte skadat med några fler dagar till tillsammans fyllda med gravyrsnack, skitsnack, öl, vin, klocksnack, mat, champagnefrukost osv osv!
England på urmakarkurs!Tack själv!! Det här gör jag gärna om!!