tissoter
Guld
Har jag missat något härPlötsligt känns det bra att man inte köpte din Omega utan tillbehör som hade servats nyligen i Abu Dhabi utan kvitto...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har jag missat något härPlötsligt känns det bra att man inte köpte din Omega utan tillbehör som hade servats nyligen i Abu Dhabi utan kvitto...
Tror du har rätt om det, har hört det tidigare. Såvida det inte är en kokain-nagel.Har för mig att det inom vissa kulturer är ett statement (historiskt sett varit i alla fall) att man inte är en arbetare. Eller för del delen har ett sådant arbete att man kan ha en sån nagel utan att den går sönder när man tjänar sitt levebröd. Lite off topic-utläggning men men. Kan ha fel, så rätta mig gärna om jag är felinformerad.
Skall gå och kolla med en kollega som har denna nagel vad det symboliserar, återkommerTror du har rätt om det, har hört det tidigare. Såvida det inte är en kokain-nagel.
Om han inte är hög dvs? hahahahaSkall gå och kolla med en kollega som har denna nagel vad det symboliserar, återkommer
Men det första var sant ellerLite off topic men enligt min kollega som är från mellanöstern så har det med vilken "planhalva" man spelar på så att säga. Å andra sidan var han hög som ett hus när jag pratade med honom
Edit: Det sista påståendet innehåller en stooor portion osanning.
Har för mig att det inom vissa kulturer är ett statement (historiskt sett varit i alla fall) att man inte är en arbetare. Eller för del delen har ett sådant arbete att man kan ha en sån nagel utan att den går sönder när man tjänar sitt levebröd. Lite off topic-utläggning men men. Kan ha fel, så rätta mig gärna om jag är felinformerad.
Enligt honom, ja. Finns säkert olika betydelser/användningsområden beroende på kulturell/etnisk bakgrundMen det första var sant eller
Allt börjar med en Rolex sen kan det sluta hur fan som helst.Gillar hur tråden nu handlar om naglar.. Lite som DW-tråden som blev en tråd för semlor
Ja ja man skall ju inte döma eller spekulera menFrånvaron av TS i tråden gör mig också misstänksam....Om man nu fått en "kanondeal" på 10 k så skulle jag vara på hugget i tråden och fråga allt och alla.
Absolut! Vi har varit med om det förr här och speciellt när TS inte varit aktiv sen första posten....Just saying....Ja ja man skall ju inte döma eller spekulera men
Även endel skumraskens personer kan ju kolla värdet och hur bra kopian är för att våga sätta ut annons och sälja...? Låtsas vara köpare....
Fast TS har ju en hel del inlägg sedan tidigare och dessutom en Seamaster ute på Köp & Sälj.Absolut! Vi har varit med om det förr här och speciellt när TS inte varit aktiv sen första posten....Just saying....
Det skulle vara det då men lite konstigt är det allt hahaFast TS har ju en hel del inlägg sedan tidigare och dessutom en Seamaster ute på Köp & Sälj.
Haha men är det inte instaban på någon som handlar med stulna klockor?Det skulle vara det då men lite konstigt är det allt haha
Tar du den annars för 35?Den är äkta, bjud 30 om han inte tar 10.
Dra klockan i baken!Äh klipp den från han som klippte den istället, klipp sen nageln och dra klockan i backen.
Känns rätt onödigt eftersom klockan redan är skit...Dra klockan i baken!
En hel del?! Är du blind eller!Fast TS har ju en hel del inlägg sedan tidigare och dessutom en Seamaster ute på Köp & Sälj.