Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker! Den där skulle jag vilja ha!Har en Zenith quartz som var billig och har integrerad länk (för visst var det det vi jobbade här? )
Tack! Den dök upp på en svensk random auktion. Har dock varken innan eller efter det sett ngn...Läcker! Den där skulle jag vilja ha!
Klart du måste! Den är bra den där!
Måste ju posta denna i "genta" tråden.
Cool klocka och ser ut som något genta skulle kunna ha designat.
köpt på kaplans?
Gick det inte en sån där på kaplans nyligen?
köpt på kaplans?
Budade på den medStämmer mycket bra
Den där skulle jag vilja testa. Onekligen en intressant modell!Kidnappade kompisens arm synd att man själv har för små handleder, nätt liten klocka
Börjar ångra mig att jag sålde min man kanske ska slå till på den!Vem blir först med the ultimate poormans genta
Vem blir först med the ultimate poormans genta
Den här landade precis i brevlådan!
Bredvid Sumon
Lite stretch i länken
Den där är sjukt jävla fräsch, hade funkat oerhört bra på ett läder också enligt mig. Nästa köp utan tvekan!Ingy-vibbar: Seiko SARX
8229-8010Nice! Referens på den?