sbqk071
får lite Vacheron Constantin Overseas vibbar av den där
Hör av dig om du vill flippa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
sbqk071
Sure! Ska ha dig i åtanke. Det är dock den som har stannat längst . HAQ. 20 Sek/år och perpetuell kalender.får lite Vacheron Constantin Overseas vibbar av den där
Hör av dig om du vill flippa
Fasen så stiligt! Vad är det för länk du har till den för inte är det väl originallänken?Många Gentapoäng för pengen med Buler Astromaster...
Tackar!Fasen så stiligt! Vad är det för länk du har till den för inte är det väl originallänken?
Jaa men se där, underbart! Ska börja jaga på ebay direkt, tackar och bockar!Tackar!
Det är länkar från två olika Seiko digitalklockor. https://klocksnack.se/threads/astromaster-med-seikolänk.10759/
Vart får man tag i en sån
sbqk071
Aldrig sett någon annan posta en likadan. Googlar du på modellen får du bara upp mina bilderVart får man tag i en sån
Och jag som gav bort min till @GoldJaha då var även även Seiko nautilus drömmen körd, vilken pris utveckling!
Fint detJaha då var även även Seiko nautilus drömmen körd, vilken pris utveckling!
Läs, anchoringJaha då var även även Seiko nautilus drömmen körd, vilken pris utveckling!
Antalet annonser är ytterst få och då lär man vara snabb på bollen. Jag knep min efter någon minut efter att annonsen postats här på KS.Jaha då var även även Seiko nautilus drömmen körd, vilken pris utveckling!
Tjusig! Vad är det för årsmodell på en sån?Lite Nautilus...
Tack! Mitten på 70-talet skulle jag tro. Urverket 2481 gjordes 72-80.Tjusig! Vad är det för årsmodell på en sån?
Liften oklart hur det ligger till där. Somliga hävdar att Bulova köpte designen först.Den här är ju go, mer designkopia än hommage förvisso. Någon som sitter och trycker på en sån här och vill bli av med den?
Verkar väldigt ovanlig...