• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fattigmans-pimpande till sommaren.

image.jpeg
image.jpeg
Just mottagit packet från West palm beach! Blir till att testa på klockan senare idag :) lovar att återkomma med bilder på resultat men de känns lovande!

Crown & Buckle levererade på 7 arb dagar mot 14-30 som de stod angivet :)
 

Akerhage

Cartier
Är det lätt byta band till Oris Aquis Date? Vad skulle vara snyggt till den isf?
Ex detta såg snyggt ut, men kanske hade varit nice med något blått band också. Men finns kanske inte standard-band för detta utan man måste pilla och ha sig själv?
T4dYXZ8utZT8HLVvCG-yKzifffH0JwaqyOi8lE_cie7TgG-bKqUIHP04Z8WjT8vSkUAQ9_yT-6FNWtzXQehetSw36nd4h8oJX-3QvS19FrxoRd5UzA7anvj3gkKfsd02xRR-uyXSjEP3kaSfRfeJJqDvCpOlwZztiOpt5PsTrrq3PQSW6AKA5vxs6CCmyhdEjAA0UFaqt65RFONRd3IqfVSkSzzt472FJ3zCPaHwYtLerxPkiC4x2QrzIAVMyvZTQDxRWQGjpVCFIyNQra8kBMBqd_VpqBQRiA4eLJuCJQm1_M_KGvXU0qa1XyTmxhO1aZnG5KUGm-X4Etcrw_D6B1latd8N3o8CDOPXaNKiRa_dnz1iNeqVfWDRq5yCCva_dF3a00CUUR7GocyLlwp7ebdqO6HmsW1wUxBTF8XBjDdm3etsCOm5270E3PSP3-C2V3yqTKxNTElK8kyWEqIdqyKHk3ezgW48tsFA6L540iWlT4JAlcJw8eFcyo3NwYga-oFJM4HvktcfA4lxkQ1uFkOMWpcLPAwdx2Qos6XLABE=w1024-h683-no
 

AndreasH

Breitling
Funderar lite på vad som skulle passa en Omega Speedmaster Proffesional, moon watch, någon som har lite ideér?
 

Mvnordlander

Cartier
Perlon och gummi känns väldigt somrigt. Är dock alltid livrädd när jag bär en klocka på perlon, känns alltid som att spännet ska glida av bandet.. Perlon är väl också riktigt fattigmanspimpande så billiga som dom banden är.
 

Rodret

Breitling
Jag är sugen på att göra min klocka mer sommarkompatibel och tänker mig ett vitt eller orange gummi, dock lämnar min känsla för färgkombinationer mycket att önska så jag tar tacksamt emot tips, både gällande olika armband och var man köper dem.
IMG_4887.JPG
 

jabla

Sarlacc
Jag är sugen på att göra min klocka mer sommarkompatibel och tänker mig ett vitt eller orange gummi, dock lämnar min känsla för färgkombinationer mycket att önska så jag tar tacksamt emot tips, både gällande olika armband och var man köper dem.
IMG_4887.JPG
Vitt blir kanon, Hirsch och Bonetto är två fabrikat som gör bra gummin.

Här är min Seiko med Bonetto och Bolm med vitt gummi.

WP_20180327_07_34_46_Rich (2).jpg

WP_20180210_12_45_36_Rich (2).jpg


Har handlat flera gånger hos: http://www.watch-band-center.com och det har alltid gått snabbt och smidigt.
 
Senast ändrad:
Topp