• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efter ett misslyckat försök med C24 fick jag till slut tag på årsklockan här på KS. Solkart favorit just nu :) Måste bara invänta födelsedagen ...

IMG_5908.jpeg


IMG_5891.jpeg



Måste så klart testa med lite olika band innan jag slår in den som present ...

IMG_5888.jpeg

IMG_5889.jpeg

IMG_5890.jpeg
Fasen vad kul med en årsklocka! Och dessutom en så elegant sådan! 😍
Grattis i förskott! 🎉
 
Härlig trådstart! Min favorit är definitivt Chronolink, vilket är den klocka som stannat längst trots mitt ständiga flippande. Det är en keeper för mig!
Varför just den?
Bra fråga, finns mer precisa klockor och klockor med bättre specs i prisklassen. Men det är något med den unika och stilrena designen som tilltalar mig. Att det är svensk design gör det inte sämre! Älskar även manuella verk, känns som att jag nästan skapar ett band med klockan, när jag startar morgonen med att få dra upp den😃
Och så lite bilder på skönheten!
C463A6F1-6C17-484F-A932-B303C0062D41.jpeg
A4E0E810-501D-4277-9738-23DFDE250816.jpeg
61ACCD98-0FA8-44E6-A7DB-050F3B263A61.jpeg
En sån måste jag testa. Har inte släppt den ur tanken sen jag fingrade på en för 2 år sen.
Men de växer inte på träd direkt..
 
En sån måste jag testa. Har inte släppt den ur tanken sen jag fingrade på en för 2 år sen.
Men de växer inte på träd direkt..
Kan verkligen rekommendera den!! Nä precis, de kommer inte ut allt för ofta, och speciellt inte om man vill ha i ett hyggligt skick och med någon servicehistorik. Du får hålla span efter rätt objekt😉 Själv ”råkade” jag ju ha två stycken samtidigt en stund i somras
E8A2DB86-713E-47BF-A61B-C8947065F8B8.jpeg
 
Kan verkligen rekommendera den!! Nä precis, de kommer inte ut allt för ofta, och speciellt inte om man vill ha i ett hyggligt skick och med någon servicehistorik. Du får hålla span efter rätt objekt😉 Själv ”råkade” jag ju ha två stycken samtidigt en stund i somras
E8A2DB86-713E-47BF-A61B-C8947065F8B8.jpeg
Sedär! En serieflippares dagbok😅
Den oranga var oxå riktigt cool!
Men håll hårt i din, den är ju skitcool😎
 
EN favorit.?!?😂🤨 det är ju den man senast köpt. Man har ju alltid smekmånad med senaste köpet. Men jag skulle nog tro att det är min sub..anledningen är nog att den är komplett i sin enkelhet.
064022B1-3A5B-4C58-8810-7DDA524D67B7.png
Haha så sant! 😂
Men skönt att du kunde bestämma dig till en favorit trots allt! 😄
Suben är ju riktig icon-klocka!
Hade man fått drömma lite så hade man gärna haft en i samlingen! 🤤
 
Haha dubbelkränkt! Roligaste jag hört 🤣
Men du har rätt, tråden handlar om vilken man ser som sin favoritklocka! 🙂
Gött med öl! Får man fråga vad det är för passande klocka runt halsen? 😍
Fraga far man absolut.
Och nar man gor det pa ett sa trevligt satt sa far man ocksa svar :happyhappy:

Rolex GMT-Master II Everose. Jag tycker det ar den vackraste klockan som Rolex tillverkar idag/
 
Tillbaka
Topp